  • 311. Data: 2005-08-18 17:08:48
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > pokaz mi taka galerie erotyczna!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Miniaturki (jak sama nazwa wskazuje) są miniaturowe.

    Zaskoczony?

    > pokaz mi galerie erotyczna w ktorej nie widac zdjec przed samodzielnym
    > zapisaniem ich na dysku!
    > bo ja sie nigdy z taka nie zetknalem, chyba ze ty miniaturki sciagasz

    Tak czy inaczej żeby obejrzeć, trzeba ściągnać.

    A potem się tłumacz, że 'to przecież w katalogu tymczasowym'.

    [ciach]

    > nie rozsmieszaj mnei teraz, zebys nie kradl motorynki nie zabepzieczonej
    > z chodnika ktos Cie musi powiadomic ze ona jest czyjas wlasnoscia?

    Gdyby w naszym kraju regularnie zdarzały się pojazdy do publicznego
    użytku (pomijając komunikację miejską i pochodne) to byłbym
    usprawiedliwiony wsiadając na taki pojazd i potem go zostawiając do
    użycia przez kogoś w innym miejscu.

    [ciach]

    > tyle ze oni nie sprzedaja na zielonych plytach, ani same pliki, ktore na
    > swoj nosnik nagrywasz,

    No to co? Jak już wspominałem kiedyś wpadła mi w ręce (pożyczył mi ktoś)
    piracka płytka z Włoską Robotą. Wyglądała identycznie jak oryginał -
    nawet hologramy i inne bajery były. Tylko np. tłumaczenie było
    kompletnie spartolone (tzn. bardziej, niż w legalnych kopiach) - dopiero
    potem przez te różnice w tłumaczeniach się domyśliłem, że kopia była trefna.

    PS: uważaj na końcówki w dopełniaczu...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 312. Data: 2005-08-18 17:15:45
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > pokaz mi taka galerie erotyczna!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://images.google.pl/images?q=seks

    :)

    > nie rozsmieszaj mnei teraz, zebys nie kradl motorynki nie zabepzieczonej
    > z chodnika ktos Cie musi powiadomic ze ona jest czyjas wlasnoscia?

    Dajcie jzu spokoj tej motorynce ;) Nie pasuje do przykladu. Zapytanie
    "szukam piosenki" to prawie tak jak "gdzie sa motorynki do wziecia" ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 313. Data: 2005-08-18 20:27:08
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 18 Aug 2005 12:32:30 +0200, *mariposa doux*
    <news:430463BE.74F97EAE@gazeta.pl> napisał(a):

    > No ale ja sie caly czas pytam, dlaczego mam podejrzewac jasia? tak jak
    > domyslnie jest kazdy niewinny az mu sie wine udowodni, tak domyslnie
    > kazdy jest uczciwy, az sie mu nieuczciwosc wskaze. Jezeli serwis jest
    > nielegalny to niech go zamkną, a nie pozwalaja istniec i scigaja
    > sciagajacych...

    Macie tu "coś w tym stylu: do dyskusji:

    --
    Kaja

  • 314. Data: 2005-08-18 21:30:15
    Od: poreba <d...@p...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> niebacznie
    popelnil news:de10n1$ab4$1@opal.futuro.pl:

    > A tak może zadziałać stare motto czekistów "Dajcie nam
    > człowieka, a paragraf zawsze się znajdzie."
    A ja po raz kolejny stwierdzę, że AFAIR to nie Feliks Edmundowicz
    a Pierwszy Policjant Cesarza Francuzów rozpropagował.

    --
    pozdro
    poreba

  • 315. Data: 2005-08-18 23:10:57
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    .pl> napisał/a:

    > ale mam na mysli teraz jadro , obudowka , bez dodatkowego softu.
    > ale ok juz koniec bo sie pogubilem :)

    Masz na mysli sam kernel? Bez niczego wiecej?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 316. Data: 2005-08-19 08:03:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:de2c6e$ru6$1@opal.futuro.pl...

    > CBDO

    mozesz rozwinac? (oczywiscie mowa o kraju w ktorym serwer stoi badz kraju w
    ktorym wlasciciel serwera mieszka i go namierzono)

    P.

  • 317. Data: 2005-08-19 08:05:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Masz na mysli sam kernel? Bez niczego wiecej?

    nie skapa dystrybucje jak np suse 9,1 personal, te oprogramowanie ktore
    jest w nim zawarte
    jets na gplu (gimp, OO, blender ) co nie daje zadnych watpliwosci

    P.

  • 318. Data: 2005-08-19 08:10:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Miniaturki (jak sama nazwa wskazuje) są miniaturowe.
    >
    > Zaskoczony?

    zanim sciagniesz norlmalnej wielkosci zdjecie to musisz zopaczyc w pelnych
    wymiarach,
    pokaz mi galerie w ktorej jest inaczej!!!

    > Tak czy inaczej żeby obejrzeć, trzeba ściągnać.> A potem się tłumacz, że
    > 'to przecież w katalogu tymczasowym'.
    >
    > [ciach]

    nie tu wystarczy wytlumaczyc jak dziala przegladarka, bylo by wielkim
    naduzyciem
    skazanie kogos na tej podstawie

> [...]
    > spartolone (tzn. bardziej, niż w legalnych kopiach) - dopiero potem przez
    > te różnice w tłumaczeniach się domyśliłem, że kopia była trefna.

    no i dowodzi to temu ze miales prawo sie nie domyslic w takiej sytuacji ale
    nie mozna uogolniac.

    > PS: uważaj na końcówki w dopełniaczu...

    u mnie to zwykle sa literowki, nawet zamiast 'a' potrafie 'p' wcisnac , tak
    juz mam :)

  • 319. Data: 2005-08-19 08:13:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > http://images.google.pl/images?q=seks
    >
    > :)

    ta jasne, sex z google jest po prostu powalajacy :)
    zauwaz ze nie sciagniesz (z zamiarem sciagniecia) zdjecia bez zobaczenia go
    w normalnych rozmiarach,
    w Twojej "galerii" widzac miniaturki mozesz sciagnac tylko miniaturki.

    > Dajcie jzu spokoj tej motorynce ;) Nie pasuje do przykladu. Zapytanie
    > "szukam piosenki" to prawie tak jak "gdzie sa motorynki do wziecia" ;)

    a ja uwazam ze pzryklda bardzo dobry, publicznie dostapne, bez zabezpieczen
    i bez zapenwnienia
    ze jest czyjas wlasnoscia

    P.

  • 320. Data: 2005-08-19 08:14:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Imho tak jest wygodniej. Łatwiej zlapac lokalnego pobierajacego niz
    > probowac serwer, ktory moze fizycznie stac w USA albo na wyspach o
    > dziwnej nazwie.
    >
    > A tak, zlapany nastolatek, szumna akcja policji, ordery, kasa plynie...

    nie zawsze sie da ukarac wlasciciela serwera (moze w innym kraju mieszkac).