  • 41. Data: 2005-10-06 11:54:33
    Temat: Re: Sąsiadka
    Od: "Meklar" <m...@v...pl>

    > > A moze to jeden z "ludzi stokrotki"? ;)
    > Ale o co chodzi?

    Juz tlumacze, na grupie pl.praca.dyskusje pojawia sie pewna osoba (Stokrotka),
    ktora probuje dosc niefortunnie przekonac inne osoby do zmiany zasad ortografii.

    Nizej masz link do jednej z jej dyskusji:

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.pra
    ca.dyskusje&tid=8078660

    Bez urazy ;) Ale staraj sie nie tlumaczyc bledow papierkiem, bo z praktyki wiem,
    ze tacy ludzie sa postrzegani jako bumelanci i kombinatorzy.

  • 42. Data: 2005-10-06 13:49:03
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Meklar pisze:

    > Bez urazy ;) Ale staraj sie nie tlumaczyc bledow papierkiem, bo z praktyki wiem,
    > ze tacy ludzie sa postrzegani jako bumelanci i kombinatorzy.
    A jak nie przedstawię ,,papierka'' to zostanę uznany za nieoczytanego
    nieuka? Dzięki za radę ;-)

    --
    ( . '">
    ) L_

  • 43. Data: 2005-10-06 13:55:57
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: jaszczur [Thu, 6 Oct 2005 13:49:03 +0000 (UTC)]:

    > A jak nie przedstawię ,,papierka'' to zostanę uznany za
    > nieoczytanego nieuka? Dzięki za radę ;-)

    A musisz cokolwiek udowadniać? Po co? Błąd może się każdemu
    zdarzyć. Mi też się zdarza, a jakoś nie mam jeszcze opinii
    nieoczytanego nieuka ;) No, sądzę że nie mam... ;>

    Kira

  • 44. Data: 2005-10-06 15:39:25
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-06 15:49, jaszczur wrote:

    > A jak nie przedstawię ,,papierka'' to zostanę uznany za nieoczytanego
    > nieuka? Dzięki za radę ;-)

    Zatem zeskanuj papierek, wystaw na stronie a w sygnaturze podaj URL oraz
    dodaj, że ta sygnatura jest do newsów i "tak na zapas".

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 45. Data: 2005-10-06 16:13:16
    Od: "ruua" <t...@i...net.pl>

    > A jak chcecie być bardziej hardcorowi stańcie tak razem i powiedzcie że
    > przerwała wam stosunek ;P

    u mojej kolezanki to spotegowalo wizyty:)

  • 46. Data: 2005-10-06 16:20:39
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Michał pisze:

    > Zatem zeskanuj papierek, wystaw na stronie a w sygnaturze podaj URL oraz
    > dodaj, że ta sygnatura jest do newsów i "tak na zapas".
    Dobry pomysł Kaczorze. Może to zamknęłoby dzioby co niektórym.
    ;-)

    --
    '''..\
    < _| (

  • 47. Data: 2005-10-06 18:08:57
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl> napisał w wiadomości

    > mój schodzacy po schodach sasiad ktory tez
    > jej miał dośc zwyczajnie ja zepchnął [...]
    > lezy połamana (otwarte brzydkie złamanie)
    > od tej pory (lezała 7 miesiecy w gipsie bo kregi tez jej poszły [...]
    > a o fakcie ze pomógł jej sąsiad dowiedziełem sie po roku gdy byłem
    > z nim na piwku w barze :)

    Albo zmyślasz albo masz źle pod sufitem.
    Czy ty myslisz, że prokuratorzy nie zaglądają do Usenetu?

  • 48. Data: 2005-10-06 21:24:58
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > To jest nowe mieszkanie w nowym bloku i jesteśmy pierwszymi lokatorami. Mamy
    > umowę na wynajem. Planujemy właśnie nagrać jej występy żeby był dowód na to
    > jaka jest mądra i z kim mamy doczynienia bo jak narazie to ona nas nachodzi i
    > wmawia zebysmy najlepiej sie nie myli i nie chodzili po mieszkaniu.

    Jak już nagracie, wrzućcie tu mp3 z jej występami :)

  • 49. Data: 2005-10-06 23:03:33
    Od: "Hubertus" <1hubert@_wywal_tenbit.pl>

    a niech czytaj co mi zrobia ?
    - to nie ja ją zepchłem
    - ona nie ma do nikogo pretensji
    - sasiad to nawet juz tu nie mieszka bo jest za granica (podobno Anglia to
    piekny kraj)

  • 50. Data: 2005-10-07 06:35:04
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 6 Oct 2005 16:20:39 +0000 (UTC),
    jaszczur <m...@c...op.pl> screamed:
    > Przeglądam pl.soc.prawo

    > Dobry pomysł Kaczorze. Może to zamknęłoby dzioby co niektórym.
    > ;-)

    Raczej nie. Papierek jest dla Ciebie i dla szkoły. Innych zupełnie
    nie obchodzi. Tak jak i mnie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 08:34:38 user up 10757 days, 20:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Microsoft Windows 95, 96, 97, 98, 99, 00!