  • 1. Data: 2004-11-02 08:50:03
    Temat: Samotnie wychowujaca dziecko
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Nie potrafię tego zrozumiec jak to jest z osobami samotnie wychowujacymi
    dziecko czyli o dodatku do zasiłku rodzinnego z tytulu samotnego
    wychowywania dziecka.
    Ostatnio zmienilo sie rozporzadzenie w tej sprawie (od 1 pazdziernika br)
    dotyczace watpliwosci wyjasnienia sytuacji rodziny - chodzi o wywiad
    srodowiskowy czy faktycznie samotnie wychowuje dziecko - wywiad z osoba
    samotnie wychowujaca dziecko, wywiad z drugim z rodzicow, wywiad z innymi
    osobami.
    Jak tym rozporzadzeniem mozna podwazac wyroki sadowe w sprawach rozwodowych
    (seperacji) ?
    Przeciez to jest jawne łamanie prawa, a wywiad srodowiskowy z sasiadami
    (nauczycielami) ingeracja w zycie prywatne, ponizeniem i naruszeniem dobr
    osobistych.
    Co z tego ze te osoby zyja pod jednym dachem - jak nie ma w obecnych
    warunkach (lokalowych i materialnych) jak sie rozdzielić, co z tego że razem
    ze sobą piją alkohol - czyż byla zona nie moze byc lepsza kumpela niz
    partnerka zyciowa ? Co z tego ze byly odprowadza dzieciakow do szkoly -
    lepiej poprosic sasiadke lub babcie ? Co z tego ze ojciec dziecka zajmuje
    sie nimi - a czy inni ojcowie niezamieszkani nie maja prawa do odwiedzin
    swoich dzieci (zabierania na weekendy)?
    Uwazam, ze ta sprawa powinna byc zaskarzona.
    Jakie jest wasze zdanie

    pzdr
    scorpio

  • 2. Data: 2004-11-02 09:13:21
    Temat: Re: Samotnie wychowujaca dziecko
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 09:50:03 +0100, scorpio <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Witam
    > Nie potrafię tego zrozumiec jak to jest z osobami samotnie wychowujacymi
    > dziecko czyli o dodatku do zasiłku rodzinnego z tytulu samotnego
    > wychowywania dziecka.

    To proste. jeżeli SAMOTNIE wychowują dziecko maja prawo do dodatkowego
    ZASIŁKU

> [...]
    > srodowiskowy czy faktycznie samotnie wychowuje dziecko - wywiad z osoba
    > samotnie wychowujaca dziecko, wywiad z drugim z rodzicow, wywiad z innymi

    I co złego w tym, ze chcą sprawidzić czy ktoś nie próbuje wyłudzić dodatku?

    > Jak tym rozporzadzeniem mozna podwazac wyroki sadowe w sprawach
    > rozwodowych (seperacji) ?

    Możesz rozwinąć? Bo nie widze żadnego naruszania prawa.

    > Przeciez to jest jawne łamanie prawa, a wywiad srodowiskowy z sasiadami
    > (nauczycielami) ingeracja w zycie prywatne, ponizeniem i naruszeniem dobr
    > osobistych.

    Jak się to komuś nie podoba może zrezygnowac z dodatku. Przymusu nie ma.
    No, chyba, że ktos się boi ze jego OSZUSTWO wyjdzie na jaw.

> [...]
    > sie nimi - a czy inni ojcowie niezamieszkani nie maja prawa do odwiedzin

    To z tego, że jest to zasiłek dla SAMOTNIE wychowujących dziecko, a nie
    dla mieszkających z byłym małzonkiem w faktycznym konkubinacie.

    > Uwazam, ze ta sprawa powinna byc zaskarzona.
    > Jakie jest wasze zdanie

    A ja uważam, najwyższy czas skończyć z mamusiami i tatusiami, które z
    dojenia opieki społecznej uczyniły sobie sposób na zycie. Całe szczęście
    zlikwidowano fundusz alimentacyjny i miejmy nadzieję, że go nie przywrócą.

    --
    Falkenstein

  • 3. Data: 2004-11-02 09:46:50
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > I co złego w tym, ze chcą sprawidzić czy ktoś nie próbuje wyłudzić
    dodatku?

    Wyłudzić ??? Przecie przedstawia wszystkie dokumenty.

    > A ja uważam, najwyższy czas skończyć z mamusiami i tatusiami, które z
    > dojenia opieki społecznej uczyniły sobie sposób na zycie. Całe szczęście
    > zlikwidowano fundusz alimentacyjny i miejmy nadzieję, że go nie przywrócą.

    Ja tez uwazam, ze czas z tym skonczyc i takze ze zlikwidowano fundusz
    alimentacyjny ale co to ma wspolnego z wywiadem dotyczacym tylko jednej
    grupy.
    A propos czy osoba samotnie wychowujaca dziecka zamieszkala z rodzicami
    (dziadkami) moze byc samotna ???

    pzdr
    scorpio

  • 4. Data: 2004-11-02 10:27:06
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    > Jak się to komuś nie podoba może zrezygnowac z dodatku. Przymusu nie ma.

    Ta sutuacja troche (?) przypomina mi staranie sie o akademik, gdzie wsrod
    wieeelu dokumentow nalezalo przedstawic szczegolowe rozliczenia podatkowe
    rodzicow (ksero PIT-u z potwierdzeniem US). Czy mieli prawo zadac takich
    dokumentow ? No nie, ale jak komus sie nie podobalo to mogl zrezygnowac z
    akademika :). To chyba nie jest zdrowe podejscie, a w temacie to nie sadze
    aby "wywlekanie" spraw prywatnych "na oczy" obcych osob bylo uzasadnione
    wobec przedstawianych dokumentow.

    Pozdrawiam,
    Arqadius

  • 5. Data: 2004-11-02 10:28:57
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 10:46:50 +0100, scorpio <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    > br)
    > innymi

    > dodatku?
    >
    > Wyłudzić ??? Przecie przedstawia wszystkie dokumenty.

    Papierowa rzeczywistość?

    > Ja tez uwazam, ze czas z tym skonczyc i takze ze zlikwidowano fundusz
    > alimentacyjny ale co to ma wspolnego z wywiadem dotyczacym tylko jednej
    > grupy.

    A co złego w tym, by sprawdzić, czy kobieta samotnie wychowująca dziecko
    faktycznie samotnie je wychowuje?

    > A propos czy osoba samotnie wychowujaca dziecka zamieszkala z rodzicami
    > (dziadkami) moze byc samotna ???

    Jest samotnie wychowująca.

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-11-02 10:33:15
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dodatku?
    >
    > Wyłudzić ??? Przecie przedstawia wszystkie dokumenty.

    Rozumiem... Zatem zatajanie dochodu w szarej strefie dla osiągnięcia
    korzyści materialnych to też nie jest wyłudzenie, jeśli tylko przedstawi się
    dokumenty?

    pozdr

    Monika

  • 7. Data: 2004-11-02 12:21:12
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsgtykjohmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > A ja uważam, najwyższy czas skończyć z mamusiami i tatusiami, które z
    > dojenia opieki społecznej uczyniły sobie sposób na zycie.
    a ja uważam że powinni skończyc z instytucją pt. "stan spoczynku" dla
    wybranych grup zawodowych , zlikwidować osobne świadczenia emerytalne i
    wprowadzić dla wszystkich sędziów i prokuratorów obowiązek zapierdalania do
    65 roku życia bez wyjątków...

  • 8. Data: 2004-11-02 12:45:09
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 13:21:12 +0100, ag <o...@g...pl> napisał:

> [...]
    > wybranych grup zawodowych , zlikwidować osobne świadczenia emerytalne i
    > wprowadzić dla wszystkich sędziów i prokuratorów obowiązek zapierdalania

    Delikatnie sugeruję, że sędziów i prokuratorów jest stosunkowo niewielu w
    porównani z dojącymi państwo mamusiami... i w odróżnieniu od wielu spośród
    onych mamuś ciężko pracują na swój stan spoczynku. Za wcale nie takie
    wielkie pieniądze jak sie niektórym wydaje.

    --
    Falkenstein

  • 9. Data: 2004-11-02 19:31:43
    Od: "Andrze_K" <n...@n...spam.pl>

    User "ag" <o...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cm7u4j$mi9$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > wprowadzić dla wszystkich sędziów i prokuratorów obowiązek
    > zapierdalania do 65 roku życia bez wyjątków...

    Jestem dwa razy za.!

    --
    Andrzej_K
    Ojciec samotnie wychowujący dziecko któremu

  • 10. Data: 2004-11-02 19:40:55
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik ag napisał(a) w wiadomości news:cm7u4j$mi9$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > wprowadzić dla wszystkich sędziów i prokuratorów obowiązek zapierdalania do

    Co do tego zap ... do 65 roku życia to uświadomie cię że w zasadzie tak już
    jest. Sędziowie mimo że powinni przejść w stan spoczynku gdy kończą 65 lat życia
    zazwyczaj zupełnie tego nie chcą. Większość występuje o możliwość przedłużonej
    pracy.

    --
    JOHNSON :)