  • 1. Data: 2004-11-02 08:50:27
    Temat: zwolnienie od uiszczenia wpisu sądowego
    Od: "J" <j...@N...gazeta.pl>

    Zostałem wezwany przez Wojewódzki Sąd Administracyjny do uiszczenia wpisu
    sądowego w sprawie przeciwko decyzji Izby Skarbowej pod rygorem odrzucenia
    skargi (art.220 par. 3 Prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi).

    Czy jest możliwe uzyskanie zwolnienia od uiszczenia wpisu sądowego.

    Urząd Skarbowy pisemnie przyznał się do "pomyłki" w naliczeniu podatku, który
    pod groźbami postępowania egzekucyjnego itp. zmuszony byłem zapłacić.

    Ponieważ od dłuższego czasu jestem bezrobotny a zmuszony zostałem już do
    zapłaty niesłusznie naliczonego podatku - chciałem ubiegać się o takie
    zwolnienie.

    pzdw
    J.