  • 1. Data: 2004-11-02 08:03:27
    Temat: Dlaczego
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Dlaczego na pl.soc.prawo nie można pisać o tym jakie jest prawo w Polsce?
    Spotykam się tu z wieloma zarzutami trollowania, niektórzy tu chcą mnie
    kierować na leczenie jak SB, ale najpierw każą mi mówić do siebie samego o
    niesprawiedliwości prawa polskiego. Niektórzy szczekają paragrafami. Mało
    jest takich, którzy mają odwagę przyznać racje prawdom oczywistym. A ja siem
    psów nie bojem.

    Jak podają Lidove Noviny za rządów generała - jak sam powiedział - zginęło
    tylko 9 górników na kopalni Wujek. A tablica upamiętniająca śmierć
    stoczniowców? Widać do Gdańska generał miał zbyt daleko, aby obejrzeć pomnik
    i tablice pomordowanych stoczniowców. A w innych stoczniach? a w innych
    kopalniach? A ludzie pomordowani w komisariatach i więzieniach UB?
    Torturowani! Maltretowani, z których zrobiono inwalidów? A uczeń liceum
    Grzesio Przemyk zamordowany przez policję w Warszawie podczas zamieszek? A
    ksiądz Jerzy Popiełuszko bestialsko zamordowany przez policję-gestapo
    polskie? A inni? Lista z nazwiskami jest długa, długa. Pomordowani,
    maltretowani, połamane palce w szufladach, połamane kończyny, obrażenia
    wewnętrzne po pobiciach w brzuch, stłuczenia czaszek i wstrząsy mózgu to
    wszystko ma na sumieniu komuna i hunta gen. Jaruzelskiego. Komuna, na którą
    głosowaliście i która jak Jaruzelski obiektywnie pierwszy raz zauważył
    straciła w głupi sposób zaufanie tej części społeczeństwa, która na nich
    głosowała, (część marksistowsko-leninowska) robiąc afery
    korupcyjno-złodziejskie i okradając cały Naród Polski.

    A on się tam do słowaków pojechał wyspowiadać, wybielić i oczyścić z
    zarzutów zatajając prawdę?
    Przecież z nim i jego bandą powinni zrobić to samo co z Husseinem i iracką
    świtą. Szkoda, że Amerykanie wtedy bali się Rosjan i bali się wejść do
    Polski. Zapewne zamiast bomb, którymi witają ich ekstremiści iraccy byli by
    tu w 1981 roku witani kwiatami i serdecznością przez gnębiony przez lata
    Naród Polski. Gnębiony sowiecką komunistyczną dyktaturą rządów pierwszych
    sekretarzy partii.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 2. Data: 2004-11-02 09:47:48
    Temat: Re: Dlaczego
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Naród Polski. Gnębiony sowiecką komunistyczną dyktaturą rządów pierwszych

    I mielibys realityshaw pt. "Jak wywolalem IV Wojne Swiatowa".

    Lech Dubrowski