  • 1. Data: 2012-11-21 20:58:51
    Temat: Samochód w spadku
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    Witam!

    Chciałem zasięgnąć informacji w sprawie z tytułu. Mój Tata zapisał mi
    cały swój majątek w spadku i sąd już wydał decyzję to potwierdzającą.
    Jednym z elementów tego spadku jest samochód. W dowodzie rejestracyjnym
    ja jestem właścicielem, a Tata współwłaścicielem. Co muszę teraz zrobić
    żeby samochód przepisać w całości na siebie? Czy trzeba będzie go
    kompletnie przerejstrować (zmienić tablice itp.) czy wystarczy dokonanie
    zmiany w dowodzie rejestracyjnym?

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 2. Data: 2012-11-21 21:14:34
    Temat: Re: Samochód w spadku
    Od: <9...@4...211434.invalid> (Tom N)

    Mumin w

> [...]

    > Jednym z elementów tego spadku jest samochód. W dowodzie rejestracyjnym
    > ja jestem właścicielem, a Tata współwłaścicielem.

    Pokaż tę decyzję, interesujący jest zwłaszcza zapis o potwierdzeniu
    zapisania w spadku samochodu, którego jest się *tylko/aż* współwłaścicielem

    > Co muszę teraz zrobić
    > żeby samochód przepisać w całości na siebie? Czy trzeba będzie go
    > kompletnie przerejstrować (zmienić tablice itp.) czy wystarczy dokonanie
    > zmiany w dowodzie rejestracyjnym?

    Iść do WK z kwitami i uregulować. Zmiana tablic raczej nie będzie konieczna

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2012-11-21 22:06:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mumin wrote:
> [...]
    > żeby samochód przepisać w całości na siebie? Czy trzeba będzie go
    > kompletnie przerejstrować (zmienić tablice itp.) czy wystarczy dokonanie

    Wystarczy decyzja sądu o nabyciu spadku, gdzie ty jestes wskazany jak
    spadkobierca w 100%

    Z tym do wydzialu komunikacji, dostaniesz nowy dowod rejestracyjny juz
    tylko z twoim nazwiskiem. Tablice zapewne dostaniesz te same, ale i tak
    je musisz przytargac ze sobą, bo naklejka pewnie bedzie inna.

  • 4. Data: 2012-11-21 23:10:50
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-11-21 21:14, (Tom N) pisze:

    > Pokaż tę decyzję, interesujący jest zwłaszcza zapis o potwierdzeniu
    > zapisania w spadku samochodu, którego jest się *tylko/aż* współwłaścicielem

    Nie ma takiego zapisu odnośnie samochodu, dosyć jasno to chyba napisałem
    w pierwszym poscie. Jest stwierdzenie nabycia całości spadku, a samochód
    jest jego częścią. Co w tym takiego dziwnego? Wszędzie jakieś spiski
    węszysz? Wybacz, ale prywatnych dokumentów nie będę udostępniał
    nieznajomym mi osobom...

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 5. Data: 2012-11-21 23:13:37
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-11-21 22:06, witek pisze:

> [...]
    > tylko z twoim nazwiskiem. Tablice zapewne dostaniesz te same, ale i tak
    > je musisz przytargac ze sobą, bo naklejka pewnie bedzie inna.

    Dzięki!

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 6. Data: 2012-11-22 08:01:06
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 Nov 2012 21:14:34 +0100, <9...@4...211434.invalid> (Tom
    N) wrote:

    >Iść do WK z kwitami i uregulować. Zmiana tablic raczej nie będzie konieczna
    Jeśli ma białe z tego samego powiatu to nie będzie konieczna. Jak ma z
    innego powiatu lub czarne to wymiana chyba będzie.

    WAM

  • 7. Data: 2012-11-24 00:25:20
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-11-22 08:01, WAM pisze:

    > Jeśli ma białe z tego samego powiatu to nie będzie konieczna. Jak ma z
    > innego powiatu lub czarne to wymiana chyba będzie.
    >
    > WAM

    Dzięki. Tablice ma białe i zostaje w tym samym powiecie.

    --

    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 8. Data: 2012-11-24 19:23:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 24 Nov 2012 00:25:20 +0100, Mumin
    <m...@T...onet.pl> wrote:

    >Dzięki. Tablice ma białe i zostaje w tym samym powiecie.
    To tablice nie beda zmienione ale trzeba z nimi pojsc. Dostana nowa
    naklejke.

    WAM

  • 9. Data: 2012-11-24 21:00:55
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-11-24 19:23, WAM pisze:

    > To tablice nie beda zmienione ale trzeba z nimi pojsc. Dostana nowa
    > naklejke.

    Ok, dzięki.

    --

    Pozdrawiam,