  • 1. Data: 2012-11-21 14:53:41
    Temat: zwrot kosztow dla pozwanego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Koszta zasądzone... teraz mam poczekać na uprawomocnienie i wezwać
    powoda do zapłaty? Czy też sąd odliczy to od "zaliczki" zapłaconej
    sądowy przez powoda?

  • 2. Data: 2012-11-22 00:29:15
    Temat: Re: zwrot kosztow dla pozwanego
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    wiadomości news:50acdce5$1@news.home.net.pl...
    > Ave!
    >
    > Koszta zasądzone... teraz mam poczekać na uprawomocnienie i wezwać
    > powoda do zapłaty? Czy też sąd odliczy to od "zaliczki" zapłaconej
    > sądowy przez powoda?

    Taki mundry a googlownicę mu wyłączyli? Ave !!!

  • 3. Data: 2012-11-22 01:45:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-21 14:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Koszta zasądzone... teraz mam poczekać na uprawomocnienie i wezwać
    > powoda do zapłaty? Czy też sąd odliczy to od "zaliczki" zapłaconej
    > sądowy przez powoda?

    Wezwać.

    W razie braku odzewu sklauzulować, zegzekuczyć biorąc reksia
    celem pozyskania zastępstwa w egzekucji.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2012-11-22 08:06:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 01:45, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Wezwać.

    A, tak podejrzewałem - za łatwo by było...

    > W razie braku odzewu sklauzulować, zegzekuczyć biorąc reksia celem
    > pozyskania zastępstwa w egzekucji.

    Ooo, i może im konta zablokują ;)

  • 5. Data: 2012-11-22 09:27:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-22 08:06, Andrzej Lawa pisze:

    > A, tak podejrzewałem - za łatwo by było...

    Nie musisz wzywać.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2012-11-22 09:36:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2012 09:27, Liwiusz pisze:

    > Nie musisz wzywać.

    Wiesz, ale warto chociaż podać im numer konta, czyż nie?

  • 7. Data: 2012-11-22 10:15:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-11-22 09:36, Andrzej Lawa pisze:

    > Wiesz, ale warto chociaż podać im numer konta, czyż nie?

    To zależy, czy chcesz się dogadać, i liczysz na dogadanie się, czy po
    prostu chcesz mu "dofasolić".

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2012-11-22 17:35:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > A, tak podejrzewałem - za łatwo by było...

    Mając wyrok - wzywać nie musisz ... Ale teoretycznie, jeśli nie
    wezwiesz, a chodzi o sprzedawanie sobie prztyczków w nos - wróg
    może złożyć pieniądze do depozytu, bo nie wiedział jak doręczyć
    ... I jeśli umiejętnie to rozegra - zapłacisz za postępowanie
    depozytowe ... grosze bo grosze, ale zawsze.

    > Ooo, i może im konta zablokują ;)

    Jeśli o taką akcję chodzi - wystąpić od razu o klauzulę, pójść
    do zaprzyjaźnionego reksia, albo jakiegokolwiek z prośbą o
    złożenie wniosku egz. w Twoim imieniu z wnioskiem o przyznanie
    kosztów zastępstwa w egzekucji.

    Przy np kwocie 50 000 - 200 000 PLN do wyegzekwowania koszty
    zastępstwa w egzekucji -> 900 PLN. Ale zakładam, że będziesz w
    innym progu. Stawki zastępstwa w egzekucji to 25 % wymienionych
    poniżej:

    § 6. Stawki minimalne wynoszą przy wartości przedmiotu sprawy:
    1) do 500 zł - 60 zł;
    2) powyżej 500 zł do 1.500 zł - 180 zł;
    3) powyżej 1.500 zł do 5.000 zł - 600 zł;
    4) powyżej 5.000 zł do 10.000 zł - 1.200 zł;
    5) powyżej 10.000 zł do 50.000 zł - 2.400 zł;
    6) powyżej 50.000 zł do 200.000 zł - 3.600 zł;
    7) powyżej 200.000 zł - 7.200 zł.

    (Dz.U.02.163.1348)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2012-11-22 19:14:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-22 19:16, Andrzej Lawa pisze:

    > W aktach jest mój wniosek, a tam jest numer konta :)

    W aktach sądu czy przeciwnika ?

    > Zdecydowanie innym: 11,38PLN
    > Tak czy inaczej na razie poczekam na uprawomocnienie.

    to nie zawracaj żadnemu reksiowi głowy, bo wstyd.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2012-11-22 19:16:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>