  • 1. Data: 2012-11-21 21:29:22
    Temat: prawa autorskie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi
    mojego dzieła nie zajebali?

  • 2. Data: 2012-11-21 21:31:00
    Temat: Re: prawa autorskie
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi
    > mojego dzieła nie zajebali?

    Opublikować z licencją CC. A jeszcze lepiej - GNU.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-11-21 22:06:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi
    > mojego dzieła nie zajebali?

    a w PIS nie wiedza?

  • 4. Data: 2012-11-22 00:25:10
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k8jdj2$pd4$1@node1.news.atman.pl...
    > chciałbym "coś" stworzyć, jak zabezpieczyć się, żeby asertywni z PO mi
    > mojego dzieła nie zajebali?

    Do tego nalezy dysponowac MÓZGIEM, którego ty zjebany trollu nie posiadasz.
    Napisz sobie list do cioci, albo kolejny sposrany post pijący do Peło czy
    Pisdy czy innych pączków. PLONK

  • 5. Data: 2012-11-22 00:26:11
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    > a w PIS nie wiedza?

    Kurwę karmisz waść... trolową ...

  • 6. Data: 2012-11-22 16:00:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jak wygląda sprawa stron www? czy jeśli strona jest w jakimś stopniu
    oryginalna to jakieś prawa do niej mi się należą? co załatwia umieszczenie
    na stronie dopisku "copyright by (...)"?

  • 7. Data: 2012-11-22 16:11:07
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > a jak wygląda sprawa stron www? czy jeśli strona jest w jakimś stopniu
    > oryginalna to jakieś prawa do niej mi się należą? co załatwia
    > umieszczenie na stronie dopisku "copyright by (...)"?

    Nic.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 8. Data: 2012-11-22 16:11:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Kurwę karmisz waść... trolową ...

    prawdę mówiąc to nie rozumiem waszego rozgoryczenia, przecież wasz tusk
    dosłownie miażdży przeciwników kolejnymi tryumfami... taki wręcz
    niewyobrażalny sukces, a wam się nie udziela... dziwne.

  • 9. Data: 2012-11-22 16:12:46
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nic.

    tak podejrzewałem, i żadnych szans na obronę własności?
    widzę co robi PO, "przejmuje to co jej się całkowicie należy", i nie ma
    szans na obronę?

  • 10. Data: 2012-11-22 16:21:19
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > tak podejrzewałem, i żadnych szans na obronę własności?
    > widzę co robi PO, "przejmuje to co jej się całkowicie należy", i nie ma
    > szans na obronę?

    Kup parędziesiąt ton nawozu sztucznego, zmieszaj z ropą, wlej do gruszki
    od betonu, zaparkuj gdzieś-tam nie za-daleko, zanim murem się odgrodzą,
    wetknij co-trza kaj-trza, przytknij druciki, a potem zobaczymy.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.