  • 11. Data: 2010-03-19 11:17:03
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hnvl6g$kv4$1@news.onet.pl...

    > Taka sprawa była relacjonowana w mediach, dlatego przytoczyłem. Nikogo
    > nie ukarali... bo nikt dla takiej rzeczy nie będzie prowadził śledztwa
    > jak o morderstwo...

    Czego znie rozumiesz w przepisie nakładającym na właściciela auta obowiązek
    wskazania osoby której powierzył swój pojazd w określonym czasie? Nie ma
    obowiązku wskazywania kierowcy siedzącego za kierownicą widocznego na
    zdjęciu auta.
    Ile razy można to samo.....

  • 12. Data: 2010-03-19 11:44:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Nostradamus wrote:

> [...]
    > czasie? Nie ma obowiązku wskazywania kierowcy siedzącego za
    > kierownicą widocznego na zdjęciu auta. Ile razy można to samo.....

    Ech, mądralo.

    Jest dwóch współwłaścicieli którzy zeznają, stwierdzając że to ten
    drugi w tym czasie użytkował.

    Powiedz jak to rozstrzygniesz.

    Ukarać za niewskazanie nie możesz, bo wskazują.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-03-19 12:03:32
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-19 10:27, Użytkownik Budzik napisał:

    > Troche OT ale:
    > z ciekawosci, jak myslicie - na ilu znajomych przekazujacych sobie samochód
    > skonczy sie cierpliwosc policji, jezeli kazdy wezwany bedzie wskazywał, ze
    > powierzył samochód kolejnej osobie? :)))

    W praktyce wystarczy podać zamiast jednej osoby grupę osób
    ale tak coby nie wyglądało to na próbę wykiwania ich na bezczelnego
    i mundurowi szukają frajera w innym miejscu.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-03-19 12:28:54
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W praktyce wystarczy podać zamiast jednej osoby grupę osób
    > ale tak coby nie wyglądało to na próbę wykiwania ich na bezczelnego
    > i mundurowi szukają frajera w innym miejscu.

    wtedy mundurowy mowi:

    "proponuje aby przyjal Pan najnizszy mozliwy mandat 50 zlotych za
    niewskazanie bo szkoda pieniedzy podatnikow na nasza prace. Szkoda tez Pana
    czasu bo bede Pana znowu musial wezwac, znowu Pan poczeka, znowu straci Pan
    4 godziny, moze wezmie Pan sobie znopwu wolne. To sie Panu nie oplaca".

    Icek

  • 15. Data: 2010-03-19 12:38:10
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 11:44:28 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> [...]
    > drugi w tym czasie użytkował.
    >
    > Powiedz jak to rozstrzygniesz.
    >
    > Ukarać za niewskazanie nie możesz, bo wskazują.

    No to obu ukarać za składanie fałszywych zeznań, bo któryś (bądź obaj)
    motają.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-03-19 12:50:09
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message
    > No to obu ukarać za składanie fałszywych zeznań, bo któryś (bądź obaj)
    > motają.

    musisz im to jeszcze udowodnic, to ze conajmniej jeden klamie nie znaczy
    ze mozna obu zaraz ukarac

  • 17. Data: 2010-03-19 12:58:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    MadMan wrote:

    > No to obu ukarać za składanie fałszywych zeznań, bo któryś (bądź obaj)
    > motają.

    A dlaczego obu chcesz karać? może tylko jeden składa fałszywe?

    Kiedyś była opisywana sprawa takich dwóch bliźniaków ze Szwajcarii
    bodajże, na miejscu przestępstwa było DNA, ale nie potrafili tego DNA
    powiązać jednoznacznie z którymś z nich.

    W efekcie - umorzyli czasowo.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 18. Data: 2010-03-19 13:05:56
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-19 13:28, Użytkownik Icek napisał:

> [...]
    > 4 godziny, moze wezmie Pan sobie znopwu wolne. To sie Panu nie oplaca".

    Odpowiedź brzmiała: wskazałem wam sześć osób które mogły używać
    mojego samochodu. Kto faktycznie używał nie wiem.
    Mandatu nie przyjmę (ani za niewskazanie ani za popełnienie wykroczenia
    samochodem), jeśli bardzo chcecie to możemy kontynuować w sądzie.
    Nie chcieli.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-03-19 13:42:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    grzeda wrote:

    > To po co sa te zdjecia? Wystarczy rejestrowac predkosc i tablice
    > rejestracyjna. Urządzenia beda znacznie tansze i bedzie mozna ich wiecej
    > postawic.

    Ale bedzie wiecej roboty.
    przy czystym zdjecia sprawy nie ma.
    Bez twarzy trzeba sie narobic pare razy tyle.

  • 20. Data: 2010-03-19 13:46:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Odpowiedź brzmiała: wskazałem wam sześć osób które mogły używać
    > mojego samochodu.

    Nie masz wskazac kto ewentualnie mógł uzywac, tylko komu dales kluczyki
    i dokumenty do ręki.

    > Kto faktycznie używał nie wiem.

    I za to dostaniesz właśnie mandat.

    > Mandatu nie przyjmę (ani za niewskazanie ani za popełnienie wykroczenia
    > samochodem), jeśli bardzo chcecie to możemy kontynuować w sądzie.
    > Nie chcieli.

    przypomne ci, ze mandat jest do 500 zl, a grzywna w sądzie do 3000 zl.