  • 1. Data: 2010-03-18 21:56:09
    Temat: umowa najmu - zapis o corocznej podwyzce o wart. inflacji
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    Witam,
    otzymałem wstępną umowę najmu lokalu, mam zapis, że do roku stawka jest
    automatycznie podnoszona o wartość inflacji - czy to jest normalny zapis i
    tak się praktykuje czy jakieś udziwnienie, bo przyznam szczerze, że o tym
    nie słyszałem, co oczywiście nie znaczy że teoretycznie nie jest to logiczne
    i dobre dla właściciela lokalu:)
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-03-19 07:11:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Michał wrote:

> [...]
    > przyznam szczerze, że o tym nie słyszałem, co oczywiście nie znaczy
    > że teoretycznie nie jest to logiczne i dobre dla właściciela lokalu:)

    Wiesz, umowa to jest umowa. Można sie bardzo różnie umówić.
    Ja kiedyś miałem taką umowę że w zamian za sfinansowanie wymiany okien
    w biurze, dostałem pierwszy miesiąc gratis i gwarancję stałej ceny
    przez 5 lat. A że cena startowa była niezła, to się opłacało.

    Ale faktem jest w umowach na lokale często jest taki zapis o inflacji.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-03-19 10:42:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 18 Mar 2010 22:56:09 +0100, Michał napisał(a):

> [...]
    > nie słyszałem, co oczywiście nie znaczy że teoretycznie nie jest to logiczne

    To normalny zapis.

    --
    best regards,
    scream