  • 1. Data: 2010-03-19 06:37:31
    Temat: wyjazd poza miejsce pracy
    Od: miffy <n...@n...pl>

    Firma posiada swoje wydziały także poza główną siedzibą. Czy pracodawca
    może wysłać pracownika poza miejsce pracy (które jest w siedzibie
    głównej) załatwić jakąś sprawę bez zapewnienia mu transportu/zwrotu
    pieniędzy za transport publiczny?

  • 2. Data: 2010-03-19 14:28:56
    Temat: Re: wyjazd poza miejsce pracy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hnv632$el1$1@news.onet.pl miffy <n...@n...pl> pisze:

> [...]
    > załatwić jakąś sprawę bez zapewnienia mu transportu/zwrotu pieniędzy za
    Moim zdaniem w pewnych okolicznościach może.
    Przykładem jest sytuacja, gdy pracodawca zleca pracownikowi udanie się do
    innego miejsca _zamiast_ przybycia do "normalnego" miejsca świadczenia
    pracy. Naturalnie koszty transportu muszą być co najmniej porównywalne.
    W razie wątpliwości lub kontrowersji pracownik powinien zarządać wydania
    polecenia służbowego na piśmie określając w nim jednocześnie swoje
    zastrzeżenia.

    PS. Z mojego doświadczenia - żądanie wydania polecenia słuzbowego na piśmie
    czyni często cuda. Nagle sprawa przestaje być taka superważna i nagląca,
    pojawiają się wcześniej nie dostrzegane inne rozwiązania, znikają pewne
    rzekome problemy itp.
    A także pojawiają się wypowiedzenia...
    Trzeba mieć jaja po prostu i rozeznanie sytuacji. :))

    --
    Jotte