  • 71. Data: 2010-03-22 08:13:39
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No wlasnie. A stosowany jest, zeby łapac przesteców przekraczajacych
    > predkosc czasai o 10km/h.
    > To jego stosowanie jest złe, czy nie jest?

    stosowanie nie pod warunkiem ze nie ukarzesz niewinnych.

    Jak ukarzesz niewinnego to stosowanie jest zle. A nie mozesz wykluczyc czy
    ktos mowi "nie wiem" bo nie chce wiedziec czy mowi "nie wiem" bo nie wie.

    Przyklady juz w tym watku byly.

    Jak polucja czy strasz wiejska chce kogos karac to ma _udowodnic_ wine
    popelniajacego wykroczenie.

    Icek

  • 72. Data: 2010-03-22 10:04:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Właściciel/posiadacz.

    Jedna uwaga - wymóg wskazania komu powierzył samochód nie jest tożsamy
    ze wskazaniem kto PROWADZIŁ.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 73. Data: 2010-03-22 18:58:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@d...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    >
    > Jak ukarzesz niewinnego to stosowanie jest zle. A nie mozesz wykluczyc
    > czy ktos mowi "nie wiem" bo nie chce wiedziec czy mowi "nie wiem" bo

    Pierdole! Albo zapoznasz się z interpunkcją i zaczniesz pisać po polsku,
    albo odmawiam rozumienia twoich tekstów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 74. Data: 2010-03-22 19:00:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:

    > Pierdole! Albo zapoznasz się z interpunkcją i zaczniesz pisać po polsku,
    > albo odmawiam rozumienia twoich tekstów...

    Musze sobie to gdzies zapisac. Podoba mi sie.

  • 75. Data: 2010-03-22 21:39:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jedna uwaga - wymóg wskazania komu powierzył samochód nie jest tożsamy
    > ze wskazaniem kto PROWADZIŁ.

    To też :-)