  • 1. Data: 2014-09-17 14:49:52
    Temat: [SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
    Od: t...@g...com

    Witajcie, mam dzialke budowlana pod miastem i przymierzam sie zeby postawic tam dom
    do mieszkania. Wystepuje tam niestety powazny smierdzacy problem: wszyscy (niemal)
    przyszli sasiedzi wylewaja SCIEKI wprost do rowu przydroznego (zeby zaosczedzic na
    oproznianiu szamba)!
    Sama dzialka miesci sie w przepieknej przyrodniczo okolicy, w poblizu las i ladne
    widoki - ale te scieki i FETOR od nich DYSKWALIFIKUJA pomysly budowania sie tam w
    przedbiegach.
    Czy naprawde nie da sie z tym NIC zrobic?
    Podpytujac coniektorych otrzymalem nieformalne ostrzezenie: "ludzie nie maja
    pieniedzy, przeda jak moga, robia tam tak WSZYSCY (wlaczajac rodzine WOJTA) i
    SOLIDARNIE "wygryza intruza" ktoremu to nie podoba sie"!
    Co robic? Zalamka!

  • 2. Data: 2014-09-17 14:51:46
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 17.09.2014 14:49, t...@g...com pisze:
> [...]
    pieniedzy, przeda jak moga, robia tam tak WSZYSCY (wlaczajac rodzine WOJTA) i
    SOLIDARNIE "wygryza intruza" ktoremu to nie podoba sie"!

    Sprzedac dzialke i kupic w innym miejscu :(

    --

    Fug the Sigstem!

  • 3. Data: 2014-09-17 17:28:26
    Od: t...@g...com

    W dniu środa, 17 września 2014 14:51:46 UTC+2 użytkownik HIKI napisał:
    > Sprzedac dzialke i kupic w innym miejscu :(

    Kpisz?

    Poza tym: w jakim innym miejscu? Wlasnie dowiaduje sie, ze w prawie KAZDEJ wiosce
    ludzie tak robia!

  • 4. Data: 2014-09-17 18:17:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Sep 2014 08:28:26 -0700 (PDT), t...@g...com
    wrote:
    > Poza tym: w jakim innym miejscu? Wlasnie dowiaduje sie, ze w prawie
    KAZDEJ =
    > wiosce ludzie tak robia!

    Wydawało mi się, że wylewanie ścieków jest penalizowane.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2014-09-17 19:18:25
    Od: t...@g...com

    W dniu środa, 17 września 2014 18:17:13 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Wydawało mi się, że wylewanie ścieków jest penalizowane.

    Hmm, mnie tez tak wydawalo sie, az do momentu kiedy nie zobaczylem tego w praktyce

    Wioskowy miejscowy uklad wraz z lokalnymi wladzami jeszcze tego bronia! (acz
    nieoficjalnie, lecz skutecznie)

    Jakis pomysl jak to wyegzekwowac nie narazajac sie na sroga zemste lokalnej
    spolecznosci (mowiac bardzo eufemistycznie)?

  • 6. Data: 2014-09-17 22:01:20
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-17 18:17, Marek pisze:
    > KAZDEJ =
    >
    > Wydawało mi się, że wylewanie ścieków jest penalizowane.

    Racja jest po Twojej stronie, ale niestety nic więcej. Powszechne
    postępowanie. Dopóki nie będzie obowiązkowej umowy taki jak na śmieci,
    to szambo idzie w ziemię.

  • 7. Data: 2014-09-17 22:57:11
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 17.09.2014 22:01, adam pisze:
    > Dopóki nie będzie obowiązkowej umowy taki jak na śmieci,
    > to szambo idzie w ziemię.

    Ale niedawno pisano, ze małopolskie firmy wyworza segregowane smieci na
    dzikie wysypiska do lasow.

    Wiec co im broni wylewac to cowyciagna z szamba gdzies w pole czy do rzeki?

    Mentalnosc musi sie zmienic, a nie ustawa.

    --

    Fug the Sigstem!

  • 8. Data: 2014-09-17 23:58:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 17 Sep 2014 10:18:25 -0700 (PDT), t...@g...com
    wrote:
    > Jakis pomysl jak to wyegzekwowac nie narazajac sie na sroga zemste
    lokalnej=
    > spolecznosci (mowiac bardzo eufemistycznie)?

    Eufemistycznie co Ci mogą zrobić?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2014-09-18 00:32:23
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-09-17 14:49, t...@g...com pisze:

    > Co robic? Zalamka!

    Poczekać aż z kranów zacznie się lać bakteria coca coli.
    W tzw międzyczasie - filmować z wyraźnym uchwyceniem mordy jak,
    kto, kiedy i gdzie leje gówno w ziemię.

    Jak bakteria zacznie lać się kranami - z czystym sumieniem
    podpierdolić wroga do prokuratury, i ew złożyć wniosek o
    wyłączenie lokalnych prokuratorów z powodu kumoterstwa.

    Jeśli brak czasu i sił na w/w - zastosować się do rady PT
    sprzedać działkę, kupić inną.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 10. Data: 2014-09-18 09:14:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Sep 2014 00:32:23 +0200, "Rafał \"SP\"
    Gil"<u...@m...pl> wrote:
    > Poczekać aż z kranów zacznie się lać bakteria coca coli.

    E. coli nie jest zanieczyszczeniem tylko jego miarą.

    --
    Marek