  • 1. Data: 2014-09-17 13:25:07
    Temat: SPÓŁDZIELNIA NIE ZGADZA SIĘ NA ANTENĘ SAT - co robić?
    Od: t...@g...com

    Mój balkon ma usytuowanie takie że antena stąd nie widziałaby południowego nieba.
    Chcę zamontować na kominie ale spółdzielnia nie wyraża zgody uzasadniając: nie dawno
    remontowano dach i montaż anteny na dachu wiąże się z ryzykiem uszkodzenia dachu.
    Ponadto wskazują że udostępniają antenę ZBIORCZĄ dla TV NAZIEMNEJ oraz sugerują UPC
    (którego repertuar mi nie odpowiada).
    Podobno istnieje jakiś przepis gwarantujący dostęp do satelitów?
    Chcę ewentualnie odpisać im i zdezawuować taką argumentację powołując się na ów
    przepis...

  • 2. Data: 2014-09-17 20:16:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-09-17 13:25, t...@g...com pisze:
> [...]
    > Podobno istnieje jakiś przepis gwarantujący dostęp do satelitów?
    > Chcę ewentualnie odpisać im i zdezawuować taką argumentację powołując się na ów

    Jest pełno w artykułów na ten temat.
    Pierwszy z brzegu:
    http://prawo.rp.pl/artykul/702232.html

  • 3. Data: 2014-09-17 22:38:34
    Temat: Re: SPÓŁDZIELNIA NIE ZGADZA SIĘ NA ANTENĘ SAT - co r
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 1970-01-01 01:00, obić? pisze:

    Przestać drzeć ryja, poczytać netykietę i dowiedzieć się do czego służy
    CapsLock ?

    --
    Sonn