  • 11. Data: 2014-09-18 10:24:29
    Temat: Re: [SMROD] Sasiedzi na wsi wylewaja SCIEKI do ROWU przydroznego (SOLIDARNIE)
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-09-17 o 14:49, t...@g...com pisze:
    > Witajcie, mam dzialke budowlana pod miastem i przymierzam sie zeby postawic tam dom
    do mieszkania. Wystepuje tam niestety powazny smierdzacy problem: wszyscy (niemal)
    przyszli sasiedzi wylewaja SCIEKI wprost do rowu przydroznego (zeby zaosczedzic na
    oproznianiu szamba)!
    > Sama dzialka miesci sie w przepieknej przyrodniczo okolicy, w poblizu las i ladne
    widoki - ale te scieki i FETOR od nich DYSKWALIFIKUJA pomysly budowania sie tam w
    przedbiegach.
    > Czy naprawde nie da sie z tym NIC zrobic?
    > Podpytujac coniektorych otrzymalem nieformalne ostrzezenie: "ludzie nie maja
    pieniedzy, przeda jak moga, robia tam tak WSZYSCY (wlaczajac rodzine WOJTA) i
    SOLIDARNIE "wygryza intruza" ktoremu to nie podoba sie"!
    > Co robic? Zalamka!

    Skoro tak się dzieje w miejscowości* turystyczno-wypoczynkowej w
    Bieszczadach i nikt z tym nic nie robi ("strumyczek" spływa do Soliny),
    to dlaczego w "zwykłej" wsi miałby ktoś się tym zająć?
    Pewnie sam sołtys daje taki przykład.

    Pozdrawiam

    *byłem tam raz i nigdy więcej do tego syfu nie pojadę

  • 12. Data: 2014-09-18 10:29:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-17 22:57, Użytkownik HIKI napisał:

    > Ale niedawno pisano, ze małopolskie firmy wyworza segregowane smieci na
    > dzikie wysypiska do lasow.
    >
    > Wiec co im broni wylewac to cowyciagna z szamba gdzies w pole czy do rzeki?
    >
    > Mentalnosc musi sie zmienic, a nie ustawa.

    Przez stulecia wywożono szamba na pola czy ogródki i działo się
    to z pożytkiem dla ludzi jak i środowiska. Ale skoro banda
    idiotów nie mających pojęcia o rolnictwie tak jak ty namieszała
    w przepisach to nie dziwie się że część ludzi woli to wylać do rowu.
    Dla wątkotwórcy, mądrą radę ktoś już napisał, poszukaj działki
    w miejscowości już skanalizowanej, będzie drożej ale nie będzie
    tak śmierdziało.
    Bo jak zadrzesz z całą wiochą to zamiast domku bunkier będziesz
    musiał wybudować i otoczyć się płotami, zasiekami, strażnikami
    i monitoringiem. Zdecydowanie odradzam nawet jeśli cię na to stać.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-09-18 11:38:35
    Od: t...@g...com

    W dniu czwartek, 18 września 2014 10:29:42 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Przez stulecia wywożono szamba na pola czy ogródki i działo się
    > to z pożytkiem dla ludzi jak i środowiska.

    Pewnie nie zauwazyles ze od tych "stuleci" liczba ludzi zwiekszyla sie
    KILKUNASTOKROTNIE - a wiec i tylez razy wiecej sra... o przepraszam: wydalaja, ale
    oprocz zwyklych odpadow organicznych teraz wylewaja takze moc roznych detergentow,
    ultra-enzymow, odplamiaczy, zmiekczaczy do tkanin, i diabelson jeden wie ilez jeszcze
    tego syfu chemicznego!

  • 14. Data: 2014-09-18 11:42:08
    Od: t...@g...com

    W dniu środa, 17 września 2014 22:57:11 UTC+2 użytkownik HIKI napisał:
> [...]
    > Wiec co im broni wylewac to cowyciagna z szamba gdzies w pole czy do rzeki?
    > Mentalnosc musi sie zmienic, a nie ustawa.

    W tej sytuacji Drogie Panie i Panowie ja juz nie mam NIC A NIC przeciwko aby
    osiedlili sie tutaj Niemcy!
    A najlepiej zeby POL WSI wykupili i zbudowali tu swoje domy i ogrody i... WYMOGLI na
    lokalnych wladzach tzw. KULTURE (zeby nie rzecz: CYWILIZACJE)

  • 15. Data: 2014-09-18 13:14:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-18 11:38, Użytkownik t...@g...com napisał:

> [...]
    ultra-enzymow, odplamiaczy, zmiekczaczy do tkanin, i diabelson jeden wie ilez jeszcze

    I dlatego w miastach stosuje się kanalizację a w małych wioskach
    niekoniecznie. Co więcej sam widziałem w wioskach przy chałupach
    podwójne szamba, bo z tych bez detergentów czy innej chemii dalej
    się wywozi na pola. Ale tam gdzie zadziałali tacy jak ty na pola
    się nie wywozi więc opcją najtańszą pozostaje przydrożny rów.
    Taki jest efekt jak rządzą głupcy którym się wydaje ze wiedzą
    o co chodzi.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-09-18 15:39:21
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 18.09.2014 11:42, t...@g...com pisze:

> [...]
    na lokalnych wladzach tzw. KULTURE (zeby nie rzecz: CYWILIZACJE)

    Chwilowo to Ruscy raczej coś tupią niż Niemcy ;)

    --

    Fug the Sigstem!

  • 17. Data: 2014-09-18 17:18:40
    Od: t...@g...com

    W dniu czwartek, 18 września 2014 15:39:21 UTC+2 użytkownik HIKI napisał:

    > Chwilowo to Ruscy raczej coďż˝ tupiďż˝ niďż˝ Niemcy ;)

    A coz Ty mieszasz do tego Ruskich? Oni tu sie nie osiedlaja, nie wykupuja ziemi,
    a z tego co wiem to w Rosji badz co badz panuje lepsza organizacja niz u nas
    oraz w ogole jakas spojna wewnetrzna gospodarka...
    W przeciwienstwie do Rosji w Polsce teraz mamy NAJSTAJASZCZIJ kraj III Swiata!
    I jeszcze ta cwokowata mentalnosc typu: goowno do rowu, smieci do lasu, chop PANEM i
    basta!

  • 18. Data: 2014-09-18 21:14:47
    Od: HIKI <h...@g...pl>

    W dniu 18.09.2014 17:18, t...@g...com pisze:

    > I jeszcze ta cwokowata mentalnosc typu: goowno do rowu, smieci do lasu, chop PANEM
    i basta!

    "wolnoc Tomku w swoim domku" ;)

    --

    Fug the Sigstem!

  • 19. Data: 2014-09-19 11:05:48
    Od: t...@g...com

    W dniu czwartek, 18 września 2014 21:14:47 UTC+2 użytkownik HIKI napisał:

    > "wolnoc Tomku w swoim domku" ;)

    Wlasnie caly problem ze ludzie nie utozsamiaja sie ze ich KRAJ jest ich domem, zero
    odpowiedzialnosci za sprawy spolecznosci, spoleczenstwa, przyrody, potem dziwia sie
    ze inne kraje robia z Polski neokolonie a z mieszkancow niewolnikow do taniej sily
    roboczej...