  • 41. Data: 2010-06-02 04:34:27
    Temat: Re: Rolki,deskorolki,hulajnogi, wrotki - jazda po alkoholu
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 01 Jun 2010 23:31:52 +0200, s...@m...com napisał(a):

    > Po prostu policja jest nadgorliwa w stosunku do rowerzystów, i spora część
    > mijanek rowerzysta-patrol kończy się zatrzymaniem.

    E, chyba nie. Z tego co kojarzę policja zatrzymała mnie raz jak na
    rowerze jechałem. W Słowenii. Chcieli tylko udzielić rady żeby jechać
    nieco inaczej bo dalej status drogi zmienia się na autostradę czy tam
    ekspresówkę. A jeżdżę rocznie rowerem sporo.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 42. Data: 2010-06-02 05:55:33
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2010 22:57:21 +0200, Jotte napisał(a):

    > Udowodnij tę bezsensowną tezę.

    Tak twierdzi mój teść który właśnie za to siedział. Poza tym obserwacja -
    na wsiach kontrole rowerzystów są bardzo częste. Ci którzy mają zakazy
    prowadzenia samochodu (czyli większość moich szwagrów) i tak jeździ
    rowerami. W mieście jest odwrotnie - zazwyczaj łapie się na kontrolach
    drogowych, za rowerzystami nikomu się nie chce ganiać. Zresztą w miastach
    problem pijących kierowców jest marginalny.

    Henry

  • 43. Data: 2010-06-02 09:16:58
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 02 Jun 2010 00:56:59 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > Ech, tutaj też jest pewna niespójność w przepisach - kwestia
    > "prowadzenie pojazdu" a "kierowanie pojazdem". Patrz: jak prowadzisz

    "Panie władzo, ja nim nie kieruję - kierownica ustawiona na wprost" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 44. Data: 2010-06-02 09:35:19
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2010-06-01 22:18, MadMan pisze:

    > A jak trzeźwy by się przewrócił bo nagle wyrósł krater, albo był
    > schowany pod wodą? :)

    to jest kolejny argument za zakazaniem trzeźwości. W końcu znakomitą większość
    wypadków
    powodują trzeźwi.

  • 45. Data: 2010-06-02 11:10:25
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-06-02 02:08, Użytkownik Jotte napisał:

    > Ja pier...lę, ale wpadłem.

    Owszem, pierdolisz głupoty i reklamujesz brak inteligencji
    oraz kultury.

    > Dobra.
    > Kretyn-Lawa się pewnie odezwie.

    To co z tym fochem dzieciaku ?

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2010-06-02 15:19:51
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jun 1, 7:05 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:60b5.00000547.4c05480a@newsgate.onet.
    pl

    > Spytaj się jeszcze o odrzutowe wrotki i atomową deskorolkę.
    >
    > --
    > Jotte

    Wlasnie, debilu

  • 47. Data: 2010-06-02 15:20:33
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jun 1, 7:10 pm, s...@m...com wrote:
    pl

    > pytam o to co jest dostępne na polskim rynku i co widziałem na ulicy.
    >
    > --

    Swojego mozgu na pewno nie widziales

  • 48. Data: 2010-06-02 15:21:19
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Jun 1, 7:42 pm, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Twoja matka jest choroba umysłowa.

    A twoja matka wcale nie jest taka doskonala - nigdy nia nie byla,
    chociaz kiedys sie starala...

  • 49. Data: 2010-06-02 18:25:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hu5e72$ftd$1@node1.news.atman.pl RadoslawF
    <r...@w...pl> pisze:

    > pierdolisz głupoty i reklamujesz brak inteligencji
    > oraz kultury.
    Przynosisz sobie hańbę.
    Po co?

    --
    Jotte

  • 50. Data: 2010-06-02 18:30:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ql60oj9w8y0j$.p3q9flgdkaqt$.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Tak twierdzi mój teść który właśnie za to siedział.
    No, to jakby trudno go uznać za wiarygodne źródło badań.
    Ale że za to siedział? A nie za niezapłaconą grzywnę? Zabił kogoś tym
    rowerem czy jak?

    --
    Jotte