  • 1. Data: 2005-09-15 10:32:01
    Temat: Rezygnacja z wypowiedzenia umowy
    Od: "barteks" <b...@g...pl>

    Witam!
    1 września wysłałem do mojego dostawy internetowego wypowiedzenie umowy z
    dniem 1 października (w umowie jest zapis o 30-dniowym okresie wypow.).
    Zrobiłem tak, ponieważ od jakiegoś czasu miałem problemy z dostępem do
    internetu. Razem z wypowiedzenuiem umowy wysłałem reklamację za sierpień.
    Teraz wszystko jest już OK, tzn. internet chodzi bez problemu. Czy jest
    możliwość rezygnacji z wypowiedzenia umowy?

    Pozdrawiam,
    barteks

  • 2. Data: 2005-09-15 10:59:51
    Temat: Re: Rezygnacja z wypowiedzenia umowy
    Od: Snoopy <s...@o...pl>

    barteks napisał(a):
    > Czy jest możliwość rezygnacji z wypowiedzenia umowy?

    Raczej jest, ja tak zrobilem, wyslalem odwolanie wypowiedzenia faksem i
    bylo ok :)

    --
    Grzesiek --> www.oldtimerfiat.club.prv.pl <--
    GG: 458449 ----> www.funnyfox.org <----

  • 3. Data: 2005-09-15 11:27:16
    Od: "koziol" <k...@g...pl>

    barteks <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Teraz wszystko jest już OK, tzn. internet chodzi bez problemu. Czy jest
    > możliwość rezygnacji z wypowiedzenia umowy?

     1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z
    chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego
    treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło
    jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej.

  • 4. Data: 2005-09-15 14:02:50
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    koziol <k...@g...pl> napisał(a):

    > Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło
    > jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej.

    Trochę do dziwne. Jak odwołanie oświadczenia ma dotrzeć wcześniej niż samo
    oświadczenie? Bez sensu ten przepis. Czyli wychodzi na to, że już nic nie mogę
    zdziałać :(

  • 5. Data: 2005-09-15 20:29:54
    Od: "Marcin Kozłowski" <k...@g...pl>

    Bartek Sawicki <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > oświadczenie? Bez sensu ten przepis. Czyli wychodzi na to, że już nic nie

    mozesz zadzwonic, wyslac fa, smsa, etc :-)
    na powaznie pozostaje porozumienie stron - czyli zgoda drugiej strony na
    cofniecie osw woli