  • 1. Data: 2005-09-15 10:01:38
    Temat: skasowali mi kierunek - co robic?
    Od: "dol" <d...@p...fm>

    Witam
    otoz przedwczoraj zadzwonila do mnie pani z dziekanatu uczelni i radosnie
    oznajmila ze niestety ale z powodu zbyt malej liczby chetnych nie zostanie
    utworzony moj kierunek studiow. Zostalem wiec na przyslowiowym lodzie.
    Papiery zlozylem jeszcze w maju/czerwcu i w miedzyczasie dzwonili 2 razy
    zeby potwierdzic, ze zostalem przyjety. Jest to uczelnia niepubliczna, na
    ktorej studia sa platne. Jej adres www to http://www.uzzm.pl/. I teraz
    pytanie:
    czy mam mozliwosc jakiegokolwiek odwolania sie od tej decyzji? Czy sa jakies
    prawa regulujace ta kwestie czy tez moze jest to wewnetrna sprawa kazdej
    uczelni. Jest juz polowa wrzesnia wiec szanse na znalezienie interesujacego
    mnie kierunku sa bliskie jesli nie rowne zeru i w najgorszym przypadku czeka
    mnie rok przerwy.
    Bylbym wdzieczny za jakies rady.
    pzdr
    Pawel