  • 1. Data: 2005-09-15 09:37:27
    Temat: Kto odpowiada za stan chodników?
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

    Witam,

    Kto odpowiada za stan chodników w miastach? I kto centralnie nadzoruje te
    organy?
    Moja mama niestety upadla potykajac sie o wystającą płytkę, potem lekarz,
    gipsy i rehabilitacja - wiec odpowiednie służby trzeba pociągnąć do
    odpowiedzialności.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-09-15 11:40:30
    Temat: Re: Kto odpowiada za stan chodników?
    Od: "085" <z...@p...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moja mama niestety upadla potykajac sie o wystającą płytkę, potem lekarz,
    > gipsy i rehabilitacja - wiec odpowiednie służby trzeba pociągnąć do

    Zarzad Drog ? Zielen Miejska ? Ustal, do kogo nalezy chodnik w np. urzedzie
    miejskim... i jezeli nie ma swiadkow, to slabo widze te sprawe, zwlaszcza
    jak juz mowisz jest "po lekarzu, gipsie...". Ale probuj.

    p, zul