  • 21. Data: 2017-01-12 18:06:21
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-01-17 o 13:06, RadoslawF pisze:

    > Nieprawda.
    > Naraża się na wezwania w celu złożenia zeznań jako świadek.

    Chyba żartujesz :-) W chwili wydania postanowienia o przeszukaniu
    zarządza się je w miejscu zamieszkania właściciela numeru.

    > Takie to straszne dla oficera policji ?
    > Po drugie sprzedając zarejestrowanego SIMa niczego nie ukrywa.

    To, ze sprzedał, to bedzie wyjaśniał jako podejrzany :-)

    > Po trzecie na nic się nie godzi, po prostu odsprzedaje zbędny
    > w tej chwili przedmiot.
    > I jak widać sprzedający nie dają się zastraszyć.

    Tu nie chodzi o żadne straszenie.

  • 22. Data: 2017-01-12 18:07:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-01-17 o 15:21, Kris pisze:
> [...]
    h=s0-uni-1-4-1025&search_scope=closed&string=zarejes
    trowany%20sim

    > Zresztą kupując zarejestrowany starter na takich aukcjach to myślę że ma się tylko
    wrażenie że jest to anonimowe.

    Przede wszystkim należy zauważyć, że słup pewnie nie jedną kartę
    sprzedaje i w razie wpadki jakiejkolwiek z nich wszystkie zostaną powiązane.

  • 23. Data: 2017-01-12 20:39:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Namnożyło się chamstwa w tych P0, KOD-ach i internetach...

    -----

  • 24. Data: 2017-01-12 21:07:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Chyba żartujesz :-) W chwili wydania postanowienia o przeszukaniu
    > zarządza się je w miejscu zamieszkania właściciela numeru.

    I do postanowienia wystarczy że SIM był na niego rejestrowany ?
    Bez sprawdzania czy faktycznie to on go użył ?
    Znasz już takie przypadki ?

    > To, ze sprzedał, to bedzie wyjaśniał jako podejrzany :-)

    Nie.
    Bo podejrzany ma prawo do odmowy zeznań.
    A na przesłuchanie przyjdzie z adwokatem i go nie zastraszycie.

    > Tu nie chodzi o żadne straszenie.

    Chodzi dokładnie o zastraszenie potencjalnych chętnych na odstępowanie
    "swoich" SIMów.
    Tyle że sprzedający to nie poważni ojcowie rodzin mieszkający w
    swoich domkach a kombinatorzy zameldowani u rodziców czy byłej żony
    a mieszkający u konkubiny. Więc nie specjalnie się boją.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2017-01-12 21:59:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-01-17 o 21:07, RadoslawF pisze:

    > I do postanowienia wystarczy że SIM był na niego rejestrowany ?
    > Bez sprawdzania czy faktycznie to on go użył ?
    > Znasz już takie przypadki ?

    Masę. Właśnie po to się idzie na przeszukanie, by to sprawdzić. Czy ma
    przykłądowo telefon o tym numerze IMEI. Może w komputerze ma dane
    pozwalające na ustalenie, komu sprzedał kartę.

    > Nie.
    > Bo podejrzany ma prawo do odmowy zeznań.
    > A na przesłuchanie przyjdzie z adwokatem i go nie zastraszycie.

    Ależ po co go straszyć? Może nawet nic nie mówić. Na chwilę
    przesłuchania jest sprawcą.

> [...]
    > swoich domkach a kombinatorzy zameldowani u rodziców czy byłej żony
    > a mieszkający u konkubiny. Więc nie specjalnie się boją.

    Ależ ja nikogo nie mam zamiaru straszyć.

  • 26. Data: 2017-01-13 08:08:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Błądzisz. Przepis karny żadna sztuka teraz wprowadzić.

    Będę błądził jak bedzie. Nie wcześniej

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 27. Data: 2017-01-13 16:16:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-01-17 o 08:08, Big Jack pisze:

    > Będę błądził jak bedzie. Nie wcześniej

    Oczywiście, choć on do niczego nie jest potrzebny. Ściga się za
    pomocnictwo do przestępstwa, do którego numer jest użyty.

  • 28. Data: 2017-01-13 17:55:56
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Oczywiście, choć on do niczego nie jest potrzebny. Ściga się za
    > pomocnictwo do przestępstwa, do którego numer jest użyty.

    Sprzedawcę noży także?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 29. Data: 2017-01-13 18:52:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-01-17 o 17:55, Wiesiaczek pisze:

    > Sprzedawcę noży także?

    Noże nie wymagają indywidualnej identyfikacji. Jak sądzisz, czy gdyby
    sklep z ronią sprzedał pistolet zamiast ją zarejestrować na nabywcę, to
    ukrywając nabywcę i rejestrując na siebie, a potem broni by użyto do
    przestępstwa, to sprzedawca mógłby się zasłaniać tym, że przecież nie
    wiedział, że gość ma zamiar kogoś zastrzelić?

  • 30. Data: 2017-01-14 08:38:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

> [...]
    > do przestępstwa, to sprzedawca mógłby się zasłaniać tym, że przecież
    > nie wiedział, że gość ma zamiar kogoś zastrzelić?

    Coś się tak uczepił tej rejestracji? Rejestracja nie przesądza o
    udziale/współsprastwie. Przestań wmawiać stan odmienny od faktycznego,
    bo zaraz dojdziesz do wniosku, że "odpalenie" kogoś z niezarejestrowanej
    broni (mimo że z nr) jest w majestacie prawa. Błędnie zakładasz, że
    jeśli da się zidentyfikować osobę legalnie dostarczającą legalny
    przedmiot (przypominam, że w temacie mowa o prepaidach), który staje się
    narzedziem przestępstwa, to dostawca ten z automatu staje się
    współsprawcą. Bzdura. Nie o m.in. wrabianie kogoś we współudział w
    przstępstwie z racji sprzedaży zarejestrowanych prepaidów chodzi, tak
    jak Ty byś chciał. Tfurcy obowiązku rejestracji prepaidów stali na
    stanowisku, że wszyscy ci, którzy będą chcieli ich uzyć do niecnych
    celów, wcześniej pokornie jak barany porejestrują je nadziejwiając się
    tym na widelec. A oni prawdopodobnie do dzisiaj nie mogą przestać się z
    tego śmiać, bo z palcem w dupie poradzą sobie z tak drobną
    niedogodnością.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675