  • 1. Data: 2017-01-10 10:12:22
    Temat: Rejestracja
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ile można zarobić od sztuki/hurtowo?
    Co ze sprzedażą zarejestrowanego pre-paida (od strony prawnej)?
    Ale drogo ;-)

  • 2. Data: 2017-01-10 17:13:43
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-10 o 10:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ile można zarobić od sztuki/hurtowo?
    > Co ze sprzedażą zarejestrowanego pre-paida (od strony prawnej)?
    > Ale drogo ;-)

    Podobno jest jakaś luka w prawie, która to umożliwia bez specjalnych
    utrudnień.
    Ale nie dziw się, jak będziesz współsprawcą przestępstwa.

  • 3. Data: 2017-01-11 12:13:59
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *t-1* napisał(-a):

    > Podobno jest jakaś luka w prawie, która to umożliwia bez specjalnych
    > utrudnień.
    > Ale nie dziw się, jak będziesz współsprawcą przestępstwa.

    Ex aequo ze sprzedwcami noży kuchennych, siekier, etc.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2017-01-11 13:40:48
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 12:13, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Ex aequo ze sprzedwcami noży kuchennych, siekier, etc.

    Noże i siekiery nie mają, zdaje się, indywidualnego numeru
    identyfikacyjnego.
    Wiec bredzisz.

  • 5. Data: 2017-01-11 13:54:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-11 o 13:40, t-1 pisze:
    ws.atman.pl

    > Noże i siekiery nie mają, zdaje się, indywidualnego numeru
    > identyfikacyjnego.

    Czyli za współsprawstwo odpowiada się tylko wówczas, jeśli narzędzie
    zbrodni ma numer seryjny?

    > Wiec bredzisz.

    Pozwolisz, że zniżę się w argumentacji do twojego poziomu:
    "Chyba ty".

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-01-11 14:32:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 13:54, Liwiusz pisze:

    > "Chyba ty".

    Masz rację, powinienem napisać w pierwszym poście: możesz mieć kłopoty.

  • 7. Data: 2017-01-11 14:39:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A skąd wiesz?
    W Norwegii juz od dawna każde ostrze ma swój indywidualny (widziany tylko pod
    specjalistycznym mikroskopem) kształt.
    W niektórych Stanach też chcieli podobnej legislacji, ale ichniejszy SN uznał
    (dlatego Obama chciał swoich nowych sędziów), że zbieranie danych o kształtach
    niebezpiecznych narzędzi narusza prawa morderców do zagwarantowanej im konstytucją
    prywatności.

    -----

  • 8. Data: 2017-01-11 14:41:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-11 o 14:32, t-1 pisze:

    > Masz rację, powinienem napisać w pierwszym poście: możesz mieć kłopoty.

    Jedynym kłopotem jest co najwyżej upierdliwość - że się będzie wzywanym
    na "pierwszy ogień", jak właściciel numeru coś przeskrobie - od
    piracenia plików zaczynając, a na zabójstwie i zdradzie stanu kończąc.

    Tylko że jeśli na allegro sprzedają startery na jakieś dane-słupy, albo
    spółki-widma z Hongkongu, to może być im wszystko jedno.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-01-11 16:25:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >A skąd wiesz?
    >W Norwegii juz od dawna każde ostrze ma swój indywidualny (widziany
    >tylko pod specjalistycznym mikroskopem) kształt.

    I w sklepie maja taki mikroskop i zapisuja komu ktory sprzedali ?

    A nie mylisz przypadkiem z naturalna struktura powierzchni ... ktora
    mozna zmienic przy ostrzeniu ...

> [...]
    >do zagwarantowanej im konstytucją prywatności.
    >-----
    > Noże i siekiery nie mają, zdaje się, indywidualnego numeru

    Tak czy inaczej, u nas nie USA, i sedzia moze swobodnie uznac, ze
    skoro sprawca kupil na allegro noz takiego samego typu jak ten ktorym
    popelnil zbrodnie, to jest to ten wlasnie noz.
    Szczegolnie, jak jeszcze zezna, ze tak wlasnie kupil.

    A czy sprzedaz noza wystarcza do wspoludzialu ... nie mnie decydowac.

    J.

  • 10. Data: 2017-01-11 18:42:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > kształtach niebezpiecznych narzędzi narusza prawa morderców do zagwarantowanej

    Jak zapłaci gotówką to tyle z identyfikacji