  • 1. Data: 2017-01-01 10:51:47
    Temat: Re: katolickiego terrorystę i media [masti znieważa i nawołuje do nienawiści na tle wyznaniowym - KK256,KK257]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    masti <g...@t...hell> pisze:
    > pietnuję.
    > pierwszego za czyn
    > drugich za nienazywanie rzeczy po imieniu
    >
    > <http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,211
    87633,awaryjne-ladowanie-w-pradze-po-grozbie-wysadze
    nia-pasazerowie.html>
    > "68-letni Polak groził wysadzeniem samolotu, bo miał "polecenia od
    > Boga"

    Wy szerzyta nienawiść na tle wyznaniowym na podstawie DOMYSŁÓW?
    Skąd _wiesz_ że to był katolik? Żaden Żyd w Polsce w Boga nie wierzy?

    Ja obywatel Izraela przeprowadzi zamach terrorystyczny to znaczy że był
    Żydem skoro Izrael to "państwo Żydowskie"?

    http://www.polskieustawy.com/norms.php?head=0&actid=
    474&norm=257&lang=48&adate=20150502

    --
    A. Filip
    Wielki wąż przechodzi, kiedy nie masz kija. (Przysłowie damańskie)