  • 11. Data: 2017-01-11 18:54:13
    Temat: Re: Rejestracja
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:
    > A skąd wiesz?
    > W Norwegii juz od dawna każde ostrze ma swój indywidualny (widziany tylko pod
    specjalistycznym mikroskopem) kształt.
    > W niektórych Stanach też chcieli podobnej legislacji, ale ichniejszy
    > SN uznał (dlatego Obama chciał swoich nowych sędziów), że zbieranie
    > danych o kształtach niebezpiecznych narzędzi narusza prawa morderców
    > do zagwarantowanej im konstytucją prywatności.

    Tych jesteś z tych łatwowiernych którzy wierzą że takie informacje
    będą używane _tylko_ do łapania morderców? Gdzieś ty się uchował?
    Ocena "opłacalności" takiego kolejnego "zbieractwa danych" nie jest
    banalnie prosta.

    Wyborcy w USA byliby tak samo za torturowaniem obywateli USA
    _podejrzewanych_ o spiskowanie w celu dokonania zabójstwa?

    --
    A. Filip
    W marcu śnieżek sieje, a czasem słonko grzeje. (Przysłowie polskie)

  • 12. Data: 2017-01-11 23:51:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *t-1* napisał(-a):

    > Noże i siekiery nie mają, zdaje się, indywidualnego numeru
    > identyfikacyjnego.
    > Wiec bredzisz.

    Sam bredzisz, bo zdaje się nigdy kordzika nie widziałeś. Indywidualny nr
    bądź jego brak nie implikuje współsprawstwa.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2017-01-12 07:20:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-01-17 o 12:13, Big Jack pisze:

    > Ex aequo ze sprzedwcami noży kuchennych, siekier, etc.

    Po pierwsze, sprzedając numery naraża się na liczne przeszukania i
    niespodziewane wizyty Policji, bo przecież jest właścicielem numerów,
    użytych do przestępstw. Po drugie ukrywając sprawcę przestępstwa udziela
    mu pomocy. Bo o ile da się racjonalnie wyjaśnić sprzedaż siekiery, to
    numeru telefonu już nie. A sprzedający co najmniej godzi się na użycie
    telefonu do przestępstwa.

  • 14. Data: 2017-01-12 08:12:54
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Po pierwsze, sprzedając numery naraża się na liczne przeszukania i
    > niespodziewane wizyty Policji, bo przecież jest właścicielem numerów,
    > użytych do przestępstw.

    No może, tylko nie wiem czego policjanci mieliby szukać.

    > Po drugie ukrywając sprawcę przestępstwa
    > udziela mu pomocy. Bo o ile da się racjonalnie wyjaśnić sprzedaż
    > siekiery, to numeru telefonu już nie.

    Zbyt daleko idące wnioski.

    > A sprzedający co najmniej godzi
    > się na użycie telefonu do przestępstwa.

    Tak samo jak wszyscy ci, którzy cokolwiek sprzedają przestępcom, a oni
    tego do jego popełnienia użyją.
    Krótko: ustawowy obowiązek rejestracji prepaidów to gniot godny swoich
    tfurców (nie poprawiać)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2017-01-12 12:56:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Z punktu widzenia dorwaszych się do waadzy to nie jest gniot, lecz celowy sposób
    kontroli społeczeństwa.
    Np. w miejscu demonstracji wystawiamy fałszywy punkt dostepowy udający BTS operatora
    i juz wiemy, kto i w jachich godzinach tam przebywał, gdzie sie przemieszczał
    (triangulacja) itp. itd.
    Kontrola totalna.
    Za chwilę nie ukryjesz się za zamkniętymi drzwiami przed policją ani komornikiem, bo
    oni z walizkowego BTS-a będą wiedzieli, że jesteś w mieszkaniu (no chyba, że wyjmiesz
    baterie kilka kilometrów wczesniej, ale ten temat jest już rozgryzany - w telefonie
    jest przecież awaryjne podtrzymanie jak w komputerze, inaczej zegar systemowy by nie
    działał, do namierzenia Ciebie wystarczy).
    Waadza to oczywiście coo inneego, oni będa mieli swoje immunitety i swoich chłopców
    do noszenia telefonów i wyprowadzania kotów.

    -----

  • 16. Data: 2017-01-12 13:06:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > mu pomocy. Bo o ile da się racjonalnie wyjaśnić sprzedaż siekiery, to
    > numeru telefonu już nie. A sprzedający co najmniej godzi się na użycie

    Nieprawda.
    Naraża się na wezwania w celu złożenia zeznań jako świadek.
    Takie to straszne dla oficera policji ?
    Po drugie sprzedając zarejestrowanego SIMa niczego nie ukrywa.
    Po trzecie na nic się nie godzi, po prostu odsprzedaje zbędny
    w tej chwili przedmiot.

    I jak widać sprzedający nie dają się zastraszyć.

    Pozdrawiam

    ---
    Avast.

  • 17. Data: 2017-01-12 13:08:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-01-12 o 12:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Waadza to oczywiście coo inneego, oni będa mieli swoje immunitety i swoich chłopców
    do noszenia telefonów i wyprowadzania kotów.

    Gówno wiesz i nawet zacytować poprawnie nie potrafisz.
    Wszelkie marsze protestacyjne są nagrywane i fotografowane
    a kilka miesięcy temu policja dostała polecenie identyfikacji
    jak największej ilości uczestników.

    Pozdrawiam

    ---
    Avast.

  • 18. Data: 2017-01-12 14:05:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 13:23:17 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
    .

    > I jak widać sprzedający nie dają się zastraszyć.

    Popyt nie zaduży na takie zarejestrowane karty.

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=qd&bmatc
    h=s0-uni-1-4-1025&search_scope=closed&string=zarejes
    trowany%20sim

    Bo i po co normalnemu człowiekowi karta zarejestrowana na słupa jak może w
    zarejestrować na siebie.

  • 19. Data: 2017-01-12 15:21:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 14:05:26 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=qd&bmatc
    h=s0-uni-1-4-1025&search_scope=closed&string=zarejes
    trowany%20sim

    Zresztą kupując zarejestrowany starter na takich aukcjach to myślę że ma się tylko
    wrażenie że jest to anonimowe.

  • 20. Data: 2017-01-12 18:03:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-01-17 o 08:12, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl

    > No może, tylko nie wiem czego policjanci mieliby szukać.

    Dowodów w sprawie. Nie zakładając konkretnej sprawy, trudno powiedzieć.

    > Tak samo jak wszyscy ci, którzy cokolwiek sprzedają przestępcom, a oni
    > tego do jego popełnienia użyją.
    > Krótko: ustawowy obowiązek rejestracji prepaidów to gniot godny swoich
    > tfurców (nie poprawiać)

    Błądzisz. Przepis karny żadna sztuka teraz wprowadzić.