  • 1. Data: 2017-01-10 17:20:25
    Temat: Kodeks pracy i przymusowe wysłanie na urlop
    Od: z <...@...pl>

    Właśnie w mediach słyszę od urlopowanego sędziego że kodeksp rawy nie
    pozwala na przymusowe wysłanie pracownika na zaległy urlop wypoczynkowy.
    Coś się zmieniło?

    PS. Taki jeden sędzia przygarnął ostatnio 150 tyś. za 3 lata "nie bycia"
    na urlopie. :-)
    I tu też w mediach się słyszało że raz przepada po 3 latach urlop
    wypoczynkowy a raz nie. Jak to jest?

  • 2. Data: 2017-01-10 20:10:48
    Temat: Re: Kodeks pracy i przymusowe wysłanie na urlop
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-10 o 17:20, z pisze:

    > PS. Taki jeden sędzia przygarnął ostatnio 150 tyś. za 3 lata "nie bycia"
    > na urlopie. :-)

    To poczytaj najpierw ile urlopu przysługuje sędziemu w zależności od
    stażu pracy a potem rób z siebie dalej durnia.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2017-01-10 20:25:37
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    > To poczytaj najpierw ile urlopu przysługuje sędziemu w zależności od
    > stażu pracy a potem rób z siebie dalej durnia.

    Sądząc po stylu twojej wypowiedzi "za dużo by ciemnemu ludowi mówić wprost".

    --
    A. Filip
    Kto się ceni, ten się leni. (Przysłowie polskie)

  • 4. Data: 2017-01-10 20:54:30
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sonn w
    eb.com>:

    > To poczytaj najpierw ile urlopu przysługuje sędziemu w zależności od
    > stażu pracy a potem rób z siebie dalej durnia.

    3*38=114 dni

    I tylko 150kPLN przytulił? Mało!

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-01-10 22:17:44
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-10 o 20:25, A. Filip pisze:

    > Sądząc po stylu twojej wypowiedzi "za dużo by ciemnemu ludowi mówić wprost".

    Inteligentny sobie z łatwością wyszuka. Jak widać do nich nie należysz.
    Więc specjalnie dla takiej ciemnoty jak ty - prawo o ustroju sądów
    powszechnych.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2017-01-10 22:32:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    eb.com>:

    > 3*38=114 dni
    >
    > I tylko 150kPLN przytulił? Mało!

    114 dni to ok. 5 miesięcznych wynagrodzen podstawowych plus dodatek
    funkcyjny i pewnie jeszcze jakieś mniejsze dodatki. Zarabiał zakładam
    ok. 25-30.000 zł miesięcznie (nie chce mi się szukać w ustawie ile
    dokładnie), więc co w tym dziwnego?
    A że mało to się zgodzę w porównaniu z prezesami spółeczek Skarbu
    państwa zwalnianymi np. po 3 miesiącach i biorącymi odprawy po ponad
    500.000 zł. i grubo więcej.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2017-01-11 08:23:28
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Inteligentny sobie z łatwością wyszuka. Jak widać do nich nie należysz.
    > Więc specjalnie dla takiej ciemnoty jak ty - prawo o ustroju sądów
    > powszechnych.

    Prawo o ustroju sądów powszechnych nie dotyczy TK.

  • 8. Data: 2017-01-11 08:26:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-10 o 22:32, Sonn pisze:
    > Zarabiał zakładam ok. 25-30.000 zł miesięcznie (nie chce mi się szukać w
    > ustawie ile dokładnie)

    Czyli, stosując twoją logikę, zabrakło inteligencji?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-01-11 16:32:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
> [...]
    >A że mało to się zgodzę w porównaniu z prezesami spółeczek Skarbu
    >państwa zwalnianymi np. po 3 miesiącach i biorącymi odprawy po ponad

    Teraz doszla nowa sprawa - wyplacili sobie w 2016 nagrody z zysku
    wypracowanego przez spolke w 2015, w ktorym to roku jeszcze w niej nie
    pracowali.

    No ale oddajmy im sprawiedliwosc - w 2020, jak dobrze pojdzie, to nikt
    im nie wyplaci nagrody za zysk wypracowany w 2019 :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-01-11 17:38:15
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-11 o 08:23, Danusia pisze:

    > Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Prawo o ustroju sądów powszechnych nie dotyczy TK.

    Idź stąd, proszę. Nawet nie wiesz o czym piszesz

    --
    Sonn