  • 1. Data: 2005-02-13 18:03:21
    Temat: zysk z reklam w internecie bez prowadzenia działalności
    Od: "Przemysław T." <r...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Mam następujący problem-pytanie:
    Czy możliwe jest zarabianie na reklamach w internecie bez prowadzenia
    działalności gospodarczej?
    Sytuacja wygląda tak, że mam niekomercyjny serwis internetowy o całkiem
    przyzwoitej oglądalności. Chciałbym to wykorzystać poprzez umieszczenie
    reklamy na stronie. Ale nie chciałbym zakładać w tym celu działalności
    gospodarczej. Sam reklamodawców nie jestem w stanie przyciągnąć, więc mam w
    zamiarze współpracę z jedną z sieci reklamowych działających w internecie (to
    zapewne ona wystawiałaby faktury reklamodawcom, a ja miałbym zapewne tylko z
    daną siecią jakąś umowę).
    Jak należałoby zorganizować sobie taką formę zysku?
    Dodam, że przeszukałem archiwum grupy oraz różne strony w internecie, ale nie
    znalazłem odpowiedzi na moje pytania.

    Z góry dzięki
    pozdrawiam
    - Przemek

  • 2. Data: 2005-02-13 18:19:24
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > zapewne ona wystawiałaby faktury reklamodawcom, a ja miałbym zapewne tylko z
    > daną siecią jakąś umowę).

    Co to znaczy "jakas umowe"?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-02-14 17:37:35
    Od: "Przemysław T." <r...@N...gazeta.pl>

    rezist.com <s...@p...com> napisał(a):

    > Co to znaczy "jakas umowe"?

    No właśnie nie wiem, jak taka umowa powinna wyglądać i w jakiej być formie,
    dlatego napisałem "jakąś". Może powinna być to umowa-zlecenie (na np.
    wyświetlenie 1000 reklam). Nie znam się na tym, więc proszę o radę.

    pozdrawiam
    przemek