  • 1. Data: 2005-02-13 16:33:57
    Temat: Stary samochód - usunięcie z ewidencji.
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Witam !

    Mam stary samochód - 26 lat - i potrzebuję usunąć go z
    ewidencji/wyrejestrować. Całkowicie. Jak robić to po najmniejszych
    kosztach ?

    Słyszałem o możliwości sprzedania pojazdu komuś, przy czym ta druga
    osoba nie rejestruje samochodu. Czy to dobre rozwiązanie ?

    pozdr.
    Bogusław Faja

  • 2. Data: 2005-02-13 16:39:49
    Temat: Re: Stary samochód - usunięcie z ewidencji.
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Słyszałem o możliwości sprzedania pojazdu komuś, przy czym ta druga
    > osoba nie rejestruje samochodu. Czy to dobre rozwiązanie ?

    Dla ciebie bardzo dobre ... dla tej drugiej osoby juz nie bardzo ;-)
    Po prostu daj ogloszenie do gazety ... ktos przyjedzie i go zabierze.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-02-13 16:40:18
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Dla ciebie bardzo dobre ... dla tej drugiej osoby juz nie bardzo ;-)
    > Po prostu daj ogloszenie do gazety ... ktos przyjedzie i go zabierze.

    A jeśli idzie o drugą osobę ? Bo sprzedałbym komuś z rodziny, jeśli to
    nie byłby problem..

    Czy muszę szukać głupiego-chętnego ? :-)

    pozdr.

  • 4. Data: 2005-02-13 16:55:45
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Proponuje zadzwonic do jakiegos handlarza i spytac sie po prostu czy
    > chce samochod za 1 euro ;-)

    ok, thanks.

    pozdr.

  • 5. Data: 2005-02-13 16:58:28
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

  • 6. Data: 2005-02-13 17:24:10
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    zYm3N <z...@i...pl> napisał:

    >Jak robić to po najmniejszych kosztach ?
    Oddać do specjalistycznej składnicy złomu, wziąć zaświadczenie o
    złomowaniu i wyrejestrować.

    >przy czym ta druga osoba nie rejestruje samochodu.
    To druga osoba i tak nie rejestruje pojazdu, bo on już jest
    zarejestrowany (istnieje w ewidencji), przy czym nie jest zwolniona z
    obowiązku opłaty OC, bo chyba o to ci chodzi.

    Artur Golański