  • 1. Data: 2005-02-13 16:43:31
    Temat: Wazne pytanie
    Od: "Elendir" <elendir@pop.(nie spamowac)e-wro.pl>

    Mam male pytanko nie wiem czy ktos z wam jest w stanie mi pomoc , pewno dnia
    na spacerze z moim 7 miesiecznym psiakiem wielkosci 30 cm w klebie ,
    podszedl do mnie policiant i powiedzial ze mam zlapac psa na smycz , co
    zrobilem poslusznie ,kazal mi sie wylegitymowac co tez zrobilem natepnie
    uzgodnilismy ze dostaje pouczenie wszytko niby oki ale po miesiacu czyli
    wczoraj przychodzi do mnie do domu dzielnicowy i mowi ze ma mi wystawic
    mandat zwiazku z tamta sytuacja w parku czy to formalnie i prawnie wszytko
    jest ok? czy mandat moze byc wystawiony po miesiacu??? czy tamto pouczenie
    jest nieaktualne ??
    Prosze o pomoc bo troche to dziwne jak dlamnie jest..

  • 2. Data: 2005-02-13 17:28:02
    Temat: Re: Wazne pytanie
    Od: "Sylwek" <s...@w...pl>

    Art. 77 K.W. Kto nie zachowuje zwykłych lub nakazanych środków ostrożności
    przy trzymaniu zwierzęcia,

    podlega karze grzywny do 250 złotych albo karze nagany.

    Art. 97. § 1. KPoW W postępowaniu mandatowym, jeżeli ustawa nie stanowi
    inaczej, funkcjonariusz uprawniony do nakładania grzywny w drodze mandatu
    karnego może ją nałożyć jedynie, gdy:

    1) schwytano sprawcę wykroczenia na gorącym uczynku lub bezpośrednio po
    popełnieniu wykroczenia,

    2) stwierdzi popełnienie wykroczenia naocznie pod nieobecność sprawcy
    albo za pomocą urządzenia pomiarowego lub kontrolnego, a nie zachodzi
    wątpliwość co do osoby sprawcy czynu

    - w tym także, w razie potrzeby, po przeprowadzeniu w niezbędnym zakresie
    czynności wyjaśniających, podjętych niezwłocznie po ujawnieniu wykroczenia.
    Nałożenie grzywny w drodze mandatu karnego nie może nastąpić po upływie 14
    dni od daty ujawnienia czynu w wypadku, o którym mowa w pkt 1, i 30 dni w
    wypadku, o którym mowa w pkt 2.

  • 3. Data: 2005-02-13 17:44:33
    Od: "Elendir" <elendir@pop.(nie spamowac)e-wro.pl>

    Użytkownik "Sylwek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dni od daty ujawnienia czynu w wypadku, o którym mowa w pkt 1, i 30 dni w

    no tak to chyba mnie schwytal i czemu nie wystawil go odrazu ??? moze sobie
    po miesiacu przyjsc i go wystawic ??

  • 4. Data: 2005-02-13 18:06:00
    Od: "Sylwek" <s...@w...pl>

    Z zacytowanych dwóch artykułów jasno wynika,że NIE.
    Choc uważam,ze miał racje zwracając uwage za biegającego luzem pieska, który
    zapewne na trawniku zostawia swoje ekskrementy-a potem, dziecko, bucik, i
    rodzic, który temu wszyskiemu musi poradzić

  • 5. Data: 2005-02-13 18:30:51
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Sylwek" <s...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cuo56b$k8t$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > który zapewne na trawniku zostawia swoje ekskrementy-a potem, dziecko,
    > bucik, i rodzic, który temu wszyskiemu musi poradzić

    Rację miał i *mógł* ten mandat na "miejscu"
    wypisać i jeśli tego nie zrobił to wg. przepisów
    było na to 14 dni...

    PS. Zlituj się na nami i skonfiguruj czytnik bo
    masakrujesz polską czcionkę.
    http://klub.chip.pl/wincat2/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki."

  • 6. Data: 2005-02-13 22:24:51
    Od: "Elendir" <elendir@pop.(nie spamowac)e-wro.pl>

> [...]
    > zapewne na trawniku zostawia swoje ekskrementy-a potem, dziecko, bucik, i
    > rodzic, który temu wszyskiemu musi poradzić

    A co maja ryby maja powiedziec na to ze ludzie im do jezior i rzek swoje
    gowienka wylewanaja :)

  • 7. Data: 2005-02-14 01:29:27
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    W swojej wiadomości:cuoju7$ok7$...@h...nd.e-wro.pl,
    Elendir <elendir@pop.(nie spamowac)e-wro.pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):

    > A co maja ryby maja powiedziec na to ze ludzie im do jezior i rzek swoje
    > gowienka wylewanaja :)

    Ryby, jak wiadomo, głosu nie mają ;-))

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 8. Data: 2005-02-14 19:08:06
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]

    > zapewne na trawniku zostawia swoje ekskrementy-a potem, dziecko, bucik, i
    > rodzic, który temu wszyskiemu musi poradzić

    Jak dziecko wdepnie w gówienko pozostawione przez psa na smyczy to jest OK??
    Jeśli nie widzisz różnicy, to...po co przepłacać;))

    Pzdr
    Leszek