  • 1. Data: 2005-07-26 08:33:31
    Temat: zwrot towaru
    Od: "Bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    czy klient ma zawsze prawo do oddania towaru bez podawania przyczyny kupując
    go przez internet ?
    dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2005-07-26 10:10:30
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "Krzysiek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Bombardier" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > czy klient ma zawsze prawo do oddania towaru bez podawania przyczyny
    kupując
    > go przez internet ?
    > dzieki za pomoc.

    nie, tylko jesli wystapila tzw. niezgodnosc towau z umową czyli proponowali
    np. myszke do komputera bezprzewodową w super cenie a okazało sie ze jest to
    zwykla myszka przewodowa.
    pozdrawiam.

  • 3. Data: 2005-07-26 10:13:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysiek napisał(a):
> [...]
    > np. myszke do komputera bezprzewodową w super cenie a okazało sie ze jest to

    Zaraz zaraz, sprzedaż w internecie, jako dokonana poza lokalem
    przedsięborstwa, uprawnia konsumenta do zwrotu towaru bez podania
    przyczyny w ciągu 10 dni!

    L.

  • 4. Data: 2005-07-26 13:01:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <dc4sgo$oco$1@atlantis.news.tpi.pl>, Bombardier wrote:
    > czy klient ma zawsze prawo do oddania towaru bez podawania przyczyny kupując
    > go przez internet ?

    Tak, zwykle do 10 dni od zakupu.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2005-07-26 14:31:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Zaraz zaraz, sprzedaż w internecie, jako dokonana poza lokalem
    > przedsięborstwa, [...]

    Poza lokalem? To GDZIE konkretnie transakcja została zawarta?
    W siedzibie sprzedawcy, w siedzibie nabywcy, w lokalizacji serwera, czy
    jeszcze gdzie indziej?

    Alek

  • 6. Data: 2005-07-26 15:11:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Liwiusz napisał(a):
    > Zaraz zaraz, sprzedaż w internecie, jako dokonana poza lokalem
    > przedsięborstwa, uprawnia konsumenta do zwrotu towaru bez podania
    > przyczyny w ciągu 10 dni!

    nie poza lokalem, a na odległość

    KG

  • 7. Data: 2005-07-26 23:22:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Alek wrote:

    > Poza lokalem? To GDZIE konkretnie transakcja została zawarta?
    > W siedzibie sprzedawcy, w siedzibie nabywcy, w lokalizacji serwera, czy
    > jeszcze gdzie indziej?

    nie wazne gdzie, wazne ze poza lokalem.
    Bo na pewno nie w lokalu.

  • 8. Data: 2005-07-27 06:58:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > nie wazne gdzie, wazne ze poza lokalem.
    > Bo na pewno nie w lokalu.

    Skoro zapytałem to znaczy że dla mnie ważne. Lub przynajmniej
    interesujące. Nawet jeżeli nie wnosi to niczego do sprawy z tego wątku.
    Chciałbym wiedzieć GDZIE i KIEDY taka transakcja zostaje zawarta. Np. czy
    w chwili wystawienia faktury, w chwili nadania przesyłki przez sprzedawcę,
    czy w chwili jej odbioru przez nabywcę.

    Alek

  • 9. Data: 2005-07-27 11:02:39
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(a):

    > Tak, zwykle do 10 dni od zakupu.

    przy sprzedaży na odległość,

    dokładnie 10 dni od otrzymania towaru

    pzdr

    marek radwański

  • 10. Data: 2005-07-27 11:25:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <dc7pkf$nk9$1@inews.gazeta.pl>, Marek Radwański wrote:
    > kupując
    > przy sprzedaży na odległość,
    > dokładnie 10 dni od otrzymania towaru

    Zwykle, bo nie podano warunków brzegowych, np. czy powiadomiono o
    możliwości odstąpienia od umowy w ciągu tych 10'ciu dni :)

    Dlaczego uważasz, że otrzymania jeśli Art. 10. mówi że od dnia wydania
    rzeczy?

    --
    Marcin