  • 1. Data: 2005-07-26 06:52:50
    Temat: Jak juz mowimy o bezprawiu w panstwie prawa...
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    ...to to jest ciekawy news: "MSWiA nie ma nawet podstawy prawnej do
    wprowadzenia odcisków palców do dowodów. Montuje więc nielegalny system,
    który będzie zbierał dane o wszystkich dorosłych Polakach."
    http://fakty.interia.pl/kraj/news?inf=649776
    Przerazaja mnie takie informacje.
    Pozdr

    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x
    Wojna Swiatów (War of the Worlds) .............. http://tiny.pl/h3wx
    ________________
    SCI-FI, HORROR, FANTASY --> http://fantastyka.com.pl/forum/index.php

  • 2. Data: 2005-07-26 07:04:18
    Temat: Re: Jak juz mowimy o bezprawiu w panstwie prawa...
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > http://fakty.interia.pl/kraj/news?inf=649776
    > Przerazaja mnie takie informacje.

    Nie pitol. Jakby kazdy Polak mial odcisk w bazie danych to wykrywalnosc
    sprawcow przestepstwa wzroslaby do 80%.

    Mi raz zarąbali koła z samochodu, odciskow co niemiara, niedopalki
    papierosow wokolo i co ... i nic. Z czym te odciski porownac ? Z
    powietrzem sie nie da. Gnojek musialby byc karany, zeby byc w bazie.

    Ja sie nie boje tego systemu, jestem ZA.

  • 3. Data: 2005-07-26 07:12:42
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Mi raz zarąbali koła z samochodu, odciskow co niemiara, niedopalki
    > papierosow wokolo i co ... i nic. Z czym te odciski porownac ? Z
    > powietrzem sie nie da. Gnojek musialby byc karany, zeby byc w bazie.

    Zaloze sie z Toba, ze wiekszosc tych gnojkow i im podobnych,
    ma jeszcze dluga droge do otrzymania dowodow :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2005-07-26 07:18:29
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie pitol. Jakby kazdy Polak mial odcisk w bazie danych to wykrywalnosc
    > sprawcow przestepstwa wzroslaby do 80%.

    Jakby babcia miala wasy, to ty wiesz co dalej. Tu nie problem w tym, na
    co zwracasz uwage. Problem w tym, ze realizuje sie projekt, ktory jest
    niezgodny z prawem.

> [...]
    > powietrzem sie nie da. Gnojek musialby byc karany, zeby byc w bazie.
    >
    > Ja sie nie boje tego systemu, jestem ZA.

    A za profilaktyczna lewatywa raz w miesiacu dla dobra Panstwa takze?
    :>

  • 5. Data: 2005-07-26 08:29:50
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jakby babcia miala wasy, to ty wiesz co dalej. Tu nie problem w tym, na
    > co zwracasz uwage. Problem w tym, ze realizuje sie projekt, ktory jest
    > niezgodny z prawem.

    generalnie problem jest taki, że opinię publiczną można kształtować prawie
    jak plastelinę. Wystarczy trochę odpowiedniej histerii w mediach i
    urobione
    społeczeństwo samo zacznie domagac sie założenia mu sznura na szyję.

    pix

  • 6. Data: 2005-07-26 08:42:36
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > społeczeństwo samo zacznie domagac sie założenia mu sznura na szyję.

    Odciski w dowodach zaszkodzilyby tylko przestepcom. Podajcie mi przyklad,
    jak mogloby to zaszkodzic praworzadnemu czlowiekowi. Jestem za.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2005-07-26 09:03:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Odciski w dowodach zaszkodzilyby tylko przestepcom. Podajcie mi przyklad,
    > jak mogloby to zaszkodzic praworzadnemu czlowiekowi. Jestem za.

    Przymusowe zakładanie wszystkim obywatelom lokalizatorów też
    (teoretycznie) zaszkodziłoby tylko przestępcom.

    Rozumiem, że chciałbyś być monitorowany 24 godziny na dobę - gdzie
    przebywasz itepe?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 8. Data: 2005-07-26 09:34:40
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    wiadomości news:dc4u82$d1p$2@opal.futuro.pl...

    > Rozumiem, że chciałbyś być monitorowany 24 godziny na dobę - gdzie
    > przebywasz itepe?

    A do czego (na moją niekorzyść) można by było wykorzystać taka wiedzę?

    vertret

  • 9. Data: 2005-07-26 09:39:56
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tiger [Tue, 26 Jul 2005 10:42:36 +0200]:

    > Podajcie mi przyklad, jak mogloby to zaszkodzic
    > praworzadnemu czlowiekowi.

    Wywalasz do smietnika butelke po winie. Biore ta butelke,
    w rekawiczkach, robie tulipanka i podrzynam komus gardlo.
    Jak sadzisz, kogo beda ganiac na podstawie odciskow? ;)

    Kira

  • 10. Data: 2005-07-26 09:45:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:dc4u82$d1p$2@opal.futuro.pl...

    > A do czego (na moją niekorzyść) można by było wykorzystać taka wiedzę?

    do odebrania godnosci