  • 1. Data: 2005-07-26 06:44:20
    Temat: Ognisko na posesji
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    Witam,

    Czy orientujecie się czy są jakieś akty prawne które zabraniałyby
    zapalenie ogniska na posesji ? Próbowałem pytać na Policji, w Straży
    Miejskiej, Straży Pożarnej ale nie udało mi się uzyskać konkretnej
    odpowiedzi ( jeden strażak mówi że wogóle nie można, inny, że jeśli
    ognisko odpowiednio zabezpieczone i nie grozi rozprzestrzenie się ognia
    to można, ale wydobyć od nich jakąś podstawe prawną nie sposób).

    Na stronie Komendy Gł. Staży Pożarnej zadająć pytanie ekspertowi

    http://www.kgpsp.gov.pl/portal/kgpsp/expert.htm?_loc
    =http://www.kgpsp.gov.pl:80/portal/kgpsp/contact/ permanentie otrzymuję odpowiedź "
    zła wartość pola pytanie" - jakiś automoderator chyba ;)

    Jedynym aktem prawnym który znalazłem i porusza w/w kwestie jest art. 82
    Kodeksu Wykroczeń ale i ten nie zabrania palenia ognisk jeśli odległość
    jest > niż 100 m. do lasu.

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 2. Data: 2005-07-26 10:56:33
    Temat: Re: Ognisko na posesji
    Od: "Jan Kowalski" <p...@g...pl>

    Akty prawa miejscowego - inaczej mówiąc, musisz zadzwonić do urzędu
    miasta/gminy.

    JK