  • 1. Data: 2005-07-26 06:03:13
    Temat: Remont - Spółdzielnia Mieszkaniowa
    Od: "lg" <l...@w...pl>

    Witam.

    Mam następujacy problem. Otóż około miesiąca temu przeprowadziłem
    remont łazienki i Wc w moim mieszkaniu społdzielczo-własnościowym.
    Oczywiście ok tygodnia przed remontem wystąpiłem do Spółdzielni
    Mieszkaniowej o podanie mi mocy grzejnika w łazience i wyrażenie
    zgody na tą wymianę. Pan Inspektor kazał przyjść jakjuż zacznę
    remont to wyda zgodę. Firma remontowa grzejnik wymieniała w drugim
    dniu remontu i silą rzeczy musiałem grzejnik zamówić dzień przed
    wydaniem zgody przez Spółdzielnię. Zamówiłem grzejnik łazienkowy
    - drabinkowy, tymczasem Spółdzielnia wydała zgode na "grzejnik typu
    "PURMO"".
    Itrez się zaczyna: Grzejników typu płytowego purmo nie wolno
    stsować w łazienkach ponieważ od razu tracą gwarancję, bo ze
    względu na swoją konstrukcję po dwóch latach nadają się do
    wymiany.

    Czy SM mogła mi nakazać zamontowanie takiego grzejnika?
    I z tego co wiem to "PURMO" to firma a nie typ grzejnika?