  • 11. Data: 2011-07-03 18:02:40
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Od: "emeryt" <e...@o...pl>

    > To już robota dla faceta i wózka widłowego, czy jakiegoś tam.

    robi to u mnie kobieta w ciąży i co ma zrobić... robić to dalej.

    Wiesz czasy że kobiety jak 100lat temu w ciąży szły w tz pole
    dawno minęły. Ciąża to nie choroba, ale tez znacznie więcej zgonów
    kiedyś było, martwych porodów i dzieci nie dożywały dorosłych lat.

    Ja osobicie gdyby moja żona była w ciąży i wykonywała jakąś cięższą
    pracę(nie mowię tu o biurowej) nie chciał bym aby ją wykonywała właśnie
    dla dobra dziecka.

    Oczywiście można podnosic jak wzniosłą idee dlaczego ja za czyjeś
    "szczeniaki" mam płacić, jednak jak tych "szczeniaków" nie będzie
    to nas nie będzie na starość... ot tyle. Ja się godzę płacić na
    inne "szczeniaki" bo do 100, której zamierzam dożyć raczej pracowął nie
    będę więc ktoś będzie musiał dbać o otoczenie.

    Oczywiście nie popieram zwolnien jeżeli kobieta się dobrze czuje
    i wykonuje lekką pracę - choć jako facetowi trudno mi stwierdzić jak
    bardzo może brzuch przeszkadzać i być uciążliwy w trakcie ciąży

  • 12. Data: 2011-07-03 22:29:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Jul 2011 18:43:37 +0200, emeryt napisał(a):

    > no i bla bla bal. Odpowiedz proszę na pytanie i przyjmij
    > ze na tą taśmę musi tachać 10kg worki.

    No to w końcu przy taśmie, czy poza nią?
    Nie ma tak, aby pracownik pracujący przy taśmie musiał opuszczać
    stanowisko, aby coś dostarczyć na taśmę. Taśmowa praca to wyklucza.
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 13. Data: 2011-07-03 22:30:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Jul 2011 20:02:40 +0200, emeryt napisał(a):

    > Ja osobicie gdyby moja żona była w ciąży i wykonywała jakąś cięższą
    > pracę(nie mowię tu o biurowej) nie chciał bym aby ją wykonywała właśnie
    > dla dobra dziecka.

    I zapewne wtedy poszedłbyś do lekarza po lewe zwolnienie dla niej?

  • 14. Data: 2011-07-03 22:33:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Jul 2011 18:47:53 +0200, emeryt napisał(a):

    > Jak bym był jej pracodawcą, to zamiast dawać jej sztuczną
    > robotę, wole zapłacić ten miesiac chorobowego a potem niech
    > to robi zus, zamiast płacić za wyimaginowane stanowisko przez
    > 9mc. Ot tyle.
    > Oczywiście pmijam tu fakt że pewnie 80% zwolnień w trakcie ciąży
    > jest nieuzastadnionych i naciąganych, trzeba mieć jednak na względzie
    > takie przypadki, że kobiety czasem czekają na dziecko długo,
    > wykonują dość ciężką pracę a poronienia są obecnie dość częste.

    Dlatego legenda o przydatności kobiet jako pracowników porównywalnej z
    mężczyznami pada. Takze o ich koniecznym równouprawnieniu z meżczyznami w
    pracy.

  • 15. Data: 2011-07-03 22:42:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-04 00:30, Ikselka pisze:

    > I zapewne wtedy poszedłbyś do lekarza po lewe zwolnienie dla niej?

    Dobrzy mężowie nie pozwalają żonom pracować niezależnie od tego czy żony
    są w ciąży czy nie. A tu jak widzę nawet taki emeryt wykorzystuje żonę i
    chciałby jeszcze korzystać z darmowej kasy ;-)

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-07-04 07:06:28
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Dlatego legenda o przydatności kobiet jako pracowników porównywalnej z
    > mężczyznami pada. Takze o ich koniecznym równouprawnieniu z meżczyznami w
    > pracy.

    Zapominasz o jednym -to same kobioet7y walczyly i walcza o
    rownourawnienie... ktorergo nie ma, nie bylo i... nigdy nie bedzie :P
    "Slynne" feministki ze Szczuka na czele teraz sie pewnie oburza, ale taka
    jest prawda. Prawa chca miec takie same jak faceci, ale juz obowiazkow nie
    hehehe.

  • 17. Data: 2011-07-04 07:17:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2011 09:06, Misiek pisze:

> [...]
    > "Slynne" feministki ze Szczuka na czele teraz sie pewnie oburza, ale
    > taka jest prawda. Prawa chca miec takie same jak faceci, ale juz

    Bo skrajne feministki mylą równouprawnienie z uprzywilejowaniem.

  • 18. Data: 2011-07-04 07:36:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.07.2011 09:06, Misiek pisze:
    > "Slynne" feministki ze Szczuka na czele teraz sie pewnie oburza, ale
    > taka jest prawda. Prawa chca miec takie same jak faceci, ale juz
    > obowiazkow nie hehehe.

    Równość płci jest niemożliwa biologicznie. Kobiety i mężczyźni mają inne
    organizmy i inną psychikę. Ruchy feministyczne to szwadrony szatana,
    który próbuje (i mu się niestety udaje) wygenerować szare jednolite
    społeczeństwo babochłopów, w którym nie ma naturalnej bożej
    różnorodności, a ludzie (w imię równości) męczą się w swoich rolach.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2011-07-04 09:15:06
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 20:33:42 +0200, Animka napisał(a):

    > W takim razie szef powinien ją przenieść na inne stanowisko pracy
    > stosowne dla jej stanu.

    To teraz już wiesz dlaczego pracodawcy przekazuje się zaświadczenie o
    "byciu w ciąży"?

    Mam cichutką nadzieję, że ty nie masz potomstwa, bo jeżeli masz - to
    katastrofa dla społeczeństwa :(((

  • 20. Data: 2011-07-04 10:14:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-04 11:15, Kamil pisze:
    > Mam cichutką nadzieję, że ty nie masz potomstwa, bo jeżeli masz - to
    > katastrofa dla społeczeństwa :(((

    A ja podejrzewam, że jak ty masz potomstwo to tylko z jakimś gejem :D

    --
    animka