  • 1. Data: 2011-07-02 16:44:37
    Temat: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Od: "mosciak" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Zona jest w poczatku 2 miesiaca ciazy.
    umowe o prace ma do lipca 2012r.
    Obawia sie ze jak teraz dostarczy zwolnienie pracodawcy to ... bedzie
    wypowiedzenie.

    czy mozliwe jest zwolnienie z pracy przed 3 miesiacem ciazy?
    jak pozniej z urlopem maciezynskim? urodzi powiedzmy w lutym....
    jak z urlopem wychowawczym?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-07-02 16:50:39
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 02.07.2011 18:44, mosciak pisze:
    > Obawia sie ze jak teraz dostarczy zwolnienie pracodawcy to ... bedzie
    > wypowiedzenie.

    O ile mi wiadomo, to w czasie zwolnienia lekarskiego nie można wręczyć
    wypowiedzenia.

    > czy mozliwe jest zwolnienie z pracy przed 3 miesiacem ciazy?

    Tak.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2011-07-28 16:04:30
    Od: " GK" <k...@g...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(a):

    > Tak.

    Art. 177 par. 1 zniknął z Twojego KP? Uprzedzając Twoje "ale paragrafy
    kolene", wątkotwórca nie pisał nic nt. upadłości pracodawcy itp.

    Mosciak, do poczytania art. 177 i następne Kodeksu Pracy.

    GK