  • 11. Data: 2011-07-04 09:05:48
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 3 Jul 2011 17:44:51 +0200, macso napisał(a):

    > Niedawno przegrałem ( tzn moja firma) sprawę z kobietą która była na
    > zwolnieniu przez całą ciążę, cały urlop macierzyński i wychowawczy i jeszcze
    > 180 dni po zakończeniu urlopu.
    > Cały czas pubierała pensję.
    ^^^^^^
    Pier........z kocopoły fragles.

    > Planowała przejść na świadczenie rehabilitacyjne
    > , ale zabrakło jej 3 dni ciągłosci . Ponieważ nie przyszła do pracy, nie
    > przestawiła żadnego zwolnienia,
    > dostała wypowiedzenie z 52. Odwołała się , najpierw o przywrócenie do pracy
    > , a potem o bezpodstawne zwolnieniew tym trybie. I sąd przyznał jej rację,
    > bo zeznała że telefonicznie zawiadomiłą prezesa że czeka na świadczenie z
    > ZUS.

    tak namotałeś, że...:)))
    Kobieta, jeżeli jest ku temu przesłanka i lekarz wystawia ZLA, może
    przebywać w okresie ciąży do 270 dni na tym zwolnieniu. Chyba naturalne że
    po porodzie ktoś tym dzieckiem musi się zająć - prawda? Nie koniecznie
    kobieta, ale ZAZWYCZAJ właśnie to one opiekują się dzieckiem i wykorzystują
    "macierzyński".
    Naturalnie, po tych kilkudziesięciu tygodniach, dziecko nie jest
    samodzielne (chyba że ty byłeś wyjątkiem), więc kobieta (i nie tylko ona!)
    może korzystać z tzw" wychowawczego".
    I nie pi...ol patałachu że w okresie zwolnienia lekarskiego, potem w
    trakcie "macierzyńskiego" a następnie "wychowawczego" - otrzymywała
    PENSJĘ!!!
    Jesteś ^$&%*%^^%$&% i nie wiesz o czym piszesz.
    Jedynie przez pierwsze 33 dni w roku w którym taka pracownica
    wykorzystywała zwolnienie lekarskie - otrzymała WYNAGRODZENIE GWARANTOWANE
    za czas choroby. Wszytko późniejsze - to jest płacone przez ZUS (choć w
    zależności od wielkości zakładu - wypłacać może pracodawca, ale tylko
    WYPŁACA, bo te świadczenia otrzymuje z ZUSu)!!!!

    A co do poinformowania "prezesa" przez pracownicę ... skąd takie oburzenie
    u ciebie? Siedzisz mu pod biurkiem i robisz "algidę" że zakładasz iż takie
    poinformowanie nie miało miejsca?

    Polecam lekturę KP, ustawy o świadczeniach ....ZUS - bo póki co jesteś
    cienki/cienka jak drut strzałowy.
    Obyś nie był/była kadrowcem w tej firmie bo wówczas nic tylko współczuć
    "pracownikom"...i czym prędzej niech szukają innej pracy :))

  • 12. Data: 2011-07-04 09:09:37
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 4 Jul 2011 00:28:01 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Mowa jest o zwolnieniu tzw "lewym". Zwolnienie żony Wątkodawcy nosi
    > znamiona "lewizny".
    > Widac to jasno po tym, że on się zastanawia, czy żona ma je wziąć bo co
    > będzie, kiedy je dostarczy.

    Takie projekcje mogą się pojawić tylko w zwichrowanym i wypaczonym umyśle
    ikselki.
    Ale taka jest prawda - każdy sądzi po sobie.

    > Czyli moze NIE WZIĄĆ, czyli nic jej nie jest.

    A co powiesz na to że takie ZLA "odebrała" od lekarza - tlyko teraz, dla
    pewności, zastanawia się czy je PRZEDŁOŻYĆ pracodawcy.
    No ale....to wymaga inteligencji, której na pewno u ciebie brakuje.

  • 13. Data: 2011-07-04 10:13:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-04 11:05, Kamil pisze:
> [...]
    > Obyś nie był/była kadrowcem w tej firmie bo wówczas nic tylko współczuć
    > "pracownikom"...i czym prędzej niech szukają innej pracy :))

    Nie podskakuj szczylu adwokatowi Masco.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-07-05 21:34:30
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

> [...]
    > będzie, kiedy je dostarczy.
    > Czyli moze NIE WZIĄĆ, czyli nic jej nie jest.

    Szklana kula prawdę ci powie.

  • 15. Data: 2011-07-28 11:07:36
    Od: Pako <p...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 17:44, macso pisze:

> [...]
    > świadczenie z ZUS.
    > Tak że pracodawcy możesz się nie dziwic, ąle babskie sądy i tak sowje
    coś w tym jest, gdzieś czytałem że kobieta po miesiącu od stwierdzenia
    ciąży poszła na zwolnienie, potem był macierzyński, choroba, jeden dziń
    w pracy i znowu choroba ciągnęła to prawie 3 lata a pracodawca nie mógł
    się jej pozbyć przegrywając dwie sprawy w sądzie. Ot tak mamy w tej
    polszy. Nie dziwią mnie potem pytania pracodawcy.

    Pako