  • 11. Data: 2004-10-30 09:08:22
    Temat: Re: zostalam oszukana
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Udostępnij mi swój telefon. Przekonam Cię, że w ciągu 1 miesiąca
    potrafię
    > nabić Ci rachunek na duże sumy :D

    ee tam, nie bylo mowy o rach. telefonicznych :)

    P.

  • 12. Data: 2004-10-30 09:26:53
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 30 paź o godzinie 11:08, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > potrafię
    >>
    > ee tam, nie bylo mowy o rach. telefonicznych :)

    Ale mowa była o *rachunkach* - ie wiemy o jakich, Idiom przedstawiła jedną
    z możliwości.

    Teraz jasne?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2004-10-31 18:34:45
    Od: "insulation" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@w...pl> napisał w wiadomości news:clst6u$15h2

    > Niemiec wynajmujacy mieszkanie na co mam umowe wyjechal nie zaplaciwszy
    > rachunkow na duze sumy.Wysylalam wezwania ,telefonowalam ale teraz juz
    nawet
    > nie odbiera telefonow.prosze o porade gdzie mam starac sie o odzyskanie
    > naleznosci?
    > mam wniesc sprawe w moim miejscu zamieszkania?czy na policji ? czy tez
    > szukac adwokata w Niemczech?

    A... dobra podpowiem ...
    Ponieważ stosunki polsko-niemieckie mialy moment przepięcia a obecnie
    stosowane jest medialne wyciszenie w celu poprawy atmosfery wśrod
    maluczkich
    uderz do ambasady niemieckiej. Teoretycznie jeśli suma jest konkretna
    istnieje szansa
    na pomoc o ile dobrze trafisz.
    Rozwiązanie 2 po takiej wizycie to TVN i nowy temat "złodziej niemiecki czy
    szwabski"
    wini

  • 14. Data: 2004-11-02 07:14:50
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Udostępnij mi swój telefon. Przekonam Cię, że w ciągu 1 miesiąca potrafię
    > nabić Ci rachunek na duże sumy :D
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Monika

    A ty byś komukolwiek udostępniła swój telefon w ten sposób ????

    pzdr
    scorpio

  • 15. Data: 2004-11-02 07:17:07
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > A jaka jest idea grup Usenetowych.? Takiś nieprzygotowany.?
    > Ty to się chyba tylko chwilowo tu *zabłąkałeś* ?

    A może nie wiesz że jest takie coś jak "Kaucja zabezpieczająca".

    pzdr
    scorpio

  • 16. Data: 2004-11-02 07:42:51
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A ty byś komukolwiek udostępniła swój telefon w ten sposób ????

    Nie, ale ja nie zastanawiam się nad tym czy można nabić rachunek w krótkim
    czasie...

    pozdr

    Monika