  • 1. Data: 2013-03-20 17:53:23
    Temat: znak D-18
    Od: "Krzysztof." <t...@g...pl>

    Witam,

    proszę o podpowiedź,
    jakie skutki prawne inaczej jaki mandat mi grozi jeżeli nie zastosuję się do
    znaku D-18
    z informacją parking wyłącznie dla mieszkańców bloku XX. Nie jestem
    mieszkańcem tego bloku.

    K.

  • 2. Data: 2013-03-20 18:13:37
    Temat: Re: znak D-18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof." napisał w wiadomości grup
> [...]
    > znaku D-18
    > z informacją parking wyłącznie dla mieszkańców bloku XX. Nie jestem

    To się może podczepię.
    Taka tabliczka pod znakiem też musi mieć konkretne wymiary? Załóżmy, że znak nie
    ma średnicy 600 mm - to dalej obowiązuje?

  • 3. Data: 2013-03-21 08:05:44
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2013-03-20 17:53, Krzysztof. pisze:
> [...]
    > się do znaku D-18
    > z informacją parking wyłącznie dla mieszkańców bloku XX. Nie jestem

    A kto ma tobie dać ten mandat? Po pierwsze jeżeli to droga wewnętrzna to
    musi być znak strefa ruchu, żeby w ogóle chcieli ruszyć tam dupsko, a
    jak już nawet by się zjawili to nikt nie będzie dociekał kto jest
    właścicielem takiego auta. Jedyne co ci grozi to zjebka od mieszkańców.

  • 4. Data: 2013-03-21 13:59:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-20 16:53:23 +0000, "Krzysztof." <t...@g...pl> said:

    > jakie skutki prawne inaczej jaki mandat mi grozi jeżeli nie zastosuję
    > się do znaku D-18

    Takie same, jak niezastosowanie się do znaku D-18.
    Bo wpisałeś w gógle takie pytanie, prawda?

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2013-03-22 11:24:26
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Krzysztof." <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > jakie skutki prawne inaczej jaki mandat mi grozi jeżeli nie zastosuję się do
    > znaku D-18

    Żadne. Prędzej przebite opony albo wyłamane lusterka, jeśli zajmiesz miejsce
    jakiemuś miejscowemu.

    X.