  • 1. Data: 2013-03-19 20:03:34
    Temat: e-sądy
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Podobno miało być tak pięknie, a wygląda na to, że wyszło jak zwykle...

    "Przybywa ofiar e-sądu skazanych za przedawnione lub nieistniejące
    długi. Wielu o wyroku dowiaduje się dopiero wtedy, gdy komornik zajmuje
    im konto."

    http://tiny.pl/h8x94

  • 2. Data: 2013-03-19 20:08:47
    Temat: Re: e-sądy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 20:03, Mr. Misio pisze:
> [...]
    >
    > "Przybywa ofiar e-sądu skazanych za przedawnione lub nieistniejące
    > długi. Wielu o wyroku dowiaduje się dopiero wtedy, gdy komornik zajmuje

    A jaki to ma związek z e-sądem?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-03-19 20:09:05
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Podobno na jakimś kanale jest właśnie rozmowa z Kwiatkowskim co te sądy
    uruhomił.
    Jeden wielki skandal.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

  • 4. Data: 2013-03-19 20:10:05
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Stokrotka napisał:
    > Podobno na jakimś kanale

    Na TVP1 ma byc, slyszalem zapowiedz, co mnie zainspirowało.

  • 5. Data: 2013-03-19 20:12:26
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > A jaki to ma związek z e-sądem?

    Bo jest: "...narzędziem do wyłudzania pieniędzy przez nieuczciwe firmy
    windykacyjne zatrudniające sztab prawników. E-sąd hurtowo wydaje
    korzystne dla nich wyroki, skazuje ludzi za długi przedawnione, dawno
    uregulowane, a nawet nie istniejące."

    Czyli e-sąd jest ślepy, wydaje decyzje na ilość, nie na jakość.

    W koncu to e-sąd skazuje. A skoro skazuje źle, to co to za sąd?

  • 6. Data: 2013-03-19 20:14:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 20:12, Mr. Misio pisze:

> [...]
    > windykacyjne zatrudniające sztab prawników. E-sąd hurtowo wydaje
    > korzystne dla nich wyroki, skazuje ludzi za długi przedawnione, dawno

    Czyli wydaje nakazy zapłaty. Tak samo jak każdy inny sąd stacjonarny.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-03-19 20:15:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 20:12, Mr. Misio pisze:
    > E-sąd hurtowo wydaje korzystne dla nich wyroki

    A to nieprawda, e-sąd nie wydaje wyroków.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2013-03-19 20:16:24
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Czyli wydaje nakazy zapłaty. Tak samo jak każdy inny sąd stacjonarny.

    JAkos stacjonarnych oszusci nie wykorzystują na taka skale. Dlaczego?

  • 9. Data: 2013-03-19 20:17:15
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > A to nieprawda, e-sąd nie wydaje wyroków.

    E-sąd hurtowo wydaje korzystne dla nich nakazy zaplaty

    skoro musi byc co do slowa.

  • 10. Data: 2013-03-19 20:18:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-19 20:16, Mr. Misio pisze:

    > JAkos stacjonarnych oszusci nie wykorzystują na taka skale. Dlaczego?

    Bo jest prościej i taniej, ale to nie zarzut wobec e-sądu.

    --
    Liwiusz