  • 1. Data: 2013-03-19 14:27:19
    Temat: Re: Brawo policja. Od razu się poczułem bezpieczniej.
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 14:23, Sławomir Szczyrba wrote:
    > 'Młody mężczyzna opublikował w internecie filmy z Koziołkiem Matołkiem.
    > Policja polska i amerykańska sprawnie przeprowadziły akcję namierzenia
    > i zatrzymania złoczyńcy.'

    lka_Matolka_Sily_policyjne_dwoch_krajow_namierzyly_g
    o-Marcin_Maj.html

    > Sławek

    "Gazeta.pl zauważyła, że polska policja zareagowała wyjątkowo sprawnie,
    o wiele bardziej niż w przypadku cięższych przestępstw. Nas to nie
    dziwi, bo przecież wiemy, że policja jest ponadprzeciętnie zaangażowana
    w ściganie praw autorskich i dostaje za to łapów... wróć... nagrody od
    przemysłu rozrywkowego, czyli Złote Blachy."

    To jest dramat, to nie jest smieszne.

    Policja - sługusy korporacji filmowych.

    Policja - sługusy korporacji filmowych.

    Policja - sługusy korporacji filmowych.

    Policja - sługusy korporacji filmowych.

    Policja - sługusy korporacji filmowych.

    Policja - sługusy korporacji filmowych.

    A co z niska szkodliwością społęczną?

    Bo mnie kiedyś poinformowoano, że skoro moj rower byl mniej wart niż
    2000 zł (1500 wtedy) to oni umazaja sledztwo w sprawie kradziezy, bo to
    niska szkodliwosc spoleczna... Ta kradziez znaczy, a nie to, ze mialem
    tani rower :] (dziś to by był odpowiednik ze 3-4 tys za rower).

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-03-19 15:01:41
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-03-19 14:27, hiki sniezny paraliz mori pisze:

> [...]
    > w ściganie praw autorskich i dostaje za to łapów... wróć... nagrody od
    > przemysłu rozrywkowego, czyli Złote Blachy."

    Co do praw autorskich, to sprawa nie jest oczywista, bo koziołka
    Matołka stworzył Kornel Makuszyński z Marianem Walentynowiczem
    w 1932 roku (pałac kultury domalowano potem), a nie żadna
    peerelowska wytwórnia filmowa.

    > A co z niska szkodliwością społęczną?

    Jaka niska szkodliwość? Koziołek Matołek służył do kartykaturowania
    Jaruzelskiego (była taka widokówka, koziołek w mundurze, ze strzelbą
    na ramieniu i wroną na gałęzi), potem stał się ikoną premiera,
    a Pacanów to symboliczne miejsce narodzin większości naszych
    umiłowanych polityków i zawsze lojalnych redaktorów.

    --
    Zasady bolszewizmu zagrażają bezpieczeństwu życia i mienia, i prowadzą
    do popełniania zbrodni. http://dorzeczy.pl/ http://wiadomosci.wp.pl/

  • 3. Data: 2013-03-19 16:13:43
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 19.03.2013 15:01, Slawek Kotynski wrote:

> [...]
    > a Pacanów to symboliczne miejsce narodzin większości naszych
    > umiłowanych polityków i zawsze lojalnych redaktorów.

    :D:D:D

    zen.aspx

  • 4. Data: 2021-04-24 11:52:13
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    hiki sniezny paraliz mori napisał(a):

    lka_Matolka_Sily_policyjne_dwoch_krajow_namierzyly_g
    o-Marcin_Maj.html

    > "Gazeta.pl zauważyła, że polska policja zareagowała wyjątkowo sprawnie,
    > o wiele bardziej niż w przypadku cięższych przestępstw.

    GWno oczywiście chwali policję, bo czasy są pełoskie.

  • 5. Data: 2021-04-24 14:44:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-24 11:52, Astralny Rębajło wrote:
    lka_Matolka_Sily_policyjne_dwoch_krajow_namierzyly_g
    o-Marcin_Maj.html

    ja tam mam taką mało popularną opinię że utwory które nie były
    rozpowszechniane przez dłuższy czas przez właściciela praw nie powinny
    podlegać ochronie, a po ćwierćwieczu od trafienia do obiegu powinny
    przestać być chronione całkiem, bo to co teraz mamy to miejscami bywa
    kompletną patologią

  • 6. Data: 2021-04-24 22:12:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-04-24 11:52, Astralny Rębajło wrote:
> [...]

    >powinny podlegać ochronie, a po ćwierćwieczu od trafienia do obiegu
    >powinny przestać być chronione całkiem, bo to co teraz mamy to

    Alez mamy podobne prawo, tylko ze tam jest 70 lat od smierci autora.

    A w ramach praw autorskich autor moze tez nie chciec czego publikowac
    :-)

    J.