  • 1. Data: 2005-04-23 15:50:28
    Temat: zdolnosc prawna, a podmiotowa
    Od: jelen <j...@s...org>

    czy zdolnosc podmiotowa to inaczej zdolnosc prawna ?

    czyli czy zdolnosc do bycia podmiotem praw i obowiazkow to inaczej
    zdolnosc prawna ?

    mialem takie pytanie na kartkowce i nie wiem czy byla to poprawna
    odpowiedz ?
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 2. Data: 2005-04-23 15:56:39
    Temat: Re: zdolnosc prawna, a podmiotowa
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "jelen" <j...@s...org> napisał w wiadomości
    > czy zdolnosc podmiotowa to inaczej zdolnosc prawna ?
    >
    > czyli czy zdolnosc do bycia podmiotem praw i obowiazkow to inaczej
    > zdolnosc prawna ?

    Tak.

  • 3. Data: 2005-04-23 16:18:44
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Heming napisał(a):
    > Użytkownik "jelen" <j...@s...org> napisał w wiadomości

    zdolność podmiotowa???
    to jakieś nowe pojęcie?

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 4. Data: 2005-04-23 16:21:14
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    stern napisał(a):
    > zdolność podmiotowa???
    > to jakieś nowe pojęcie?

    nie znasz się ;)

    KG

  • 5. Data: 2005-04-23 16:23:08
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@f...i.d.p.l> napisał w wiadomości
> [...]

    Mnie sie pytasz? Ja zrozumialem, ze pyta o podmiotowosc prawna.

  • 6. Data: 2005-04-23 18:08:09
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Heming napisał(a):

    > Mnie sie pytasz? Ja zrozumialem, ze pyta o podmiotowosc prawna.

    ogólnie pytam, w życiu pojęcia nie słyszałem.
    Proszę ile się człowiek na grupie nauczyć może :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 7. Data: 2005-04-23 18:17:50
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > ogólnie pytam, w życiu pojęcia nie słyszałem.
    > Proszę ile się człowiek na grupie nauczyć może :)

    Boze. Kolesiowi sie pomylilo, ale chyba nie trzeba specjalnego intelektu,
    aby zgadnac o co mu chodzi.

  • 8. Data: 2005-04-23 20:20:31
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Heming napisał(a):

    > Boze. Kolesiowi sie pomylilo, ale chyba nie trzeba specjalnego intelektu,
    > aby zgadnac o co mu chodzi.

    widac trzeba bo ja nie odgadłem.

    Zdaje się, że w odróżnieniu od Ciebie nie uważam, że znam wszystkie
    używane w polsce pojęcia na określenia różnych rzeczy :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 9. Data: 2005-04-23 20:49:08
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Zdaje się, że w odróżnieniu od Ciebie nie uważam, że znam wszystkie
    > używane w polsce pojęcia na określenia różnych rzeczy :)

    Dokladnie. Zdaje Ci sie.

  • 10. Data: 2005-04-24 15:41:42
    Od: jelen <j...@s...org>

    Dnia Sat, 23 Apr 2005 20:17:50 +0200, Heming napisał(a):

    > Boze. Kolesiowi sie pomylilo, ale chyba nie trzeba specjalnego intelektu,
    > aby zgadnac o co mu chodzi.

    nie, nie pomylilo mi sie napisalem:
    z d o l n o s c p o d m i o t o w a ;-)

    czyli jakies male glosowanko moze - to to samo co zdolnosc prawna ? ;-)