  • 1. Data: 2005-04-23 15:15:36
    Temat: kwestia odplatnosci w umowie licencyjnej...
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Witam,

    Przedstawiono mi umowe licencyjna, mialem otrzymac materialy nieodplatnie,
    ale widze w niej zapisy, ktore chyba swiadcza o czyms innym:

    1. "Licencjodawca udziela Licencjobiorcy odpłatnie licencji
    uprawniającej...(na co licencja)"
    2. "Wartość licencji wynosi (kwota)."
    3. "licencja (okres w czasie) bez dalszego przedłużenia bez dodatkowej
    opłaty licencyjnej"

    Licencjodawca dalej twierdzi, ze ja nic za licencje placic nie musze. Za
    free wszystko:/

    Czy sa na to jakies paragrafy, aby to dokladnie sprawdzic? Bo nei chce
    podpisac czegos, oni mi nie beda teraz kazali zaplacic, a ja za rok dostane
    komornika do domu:/

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 2. Data: 2005-04-24 15:10:44
    Temat: Re: kwestia odplatnosci w umowie licencyjnej...
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Przedstawiono mi umowe licencyjna, mialem otrzymac materialy nieodplatnie,
    > ale widze w niej zapisy, ktore chyba swiadcza o czyms innym:

    Czy jest szansa, zeby mi ktos odpowiedzial i pomogl? Bardzo prosze:)

    Robert