  • Data: 2005-03-31 21:20:07
    Temat: Re: zdjęcie legitymacyjne - czy musi byc powazne?!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sarpedon" <f...@t...cy> niebacznie popelnil
    news:d2heru$psp$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > 6 lat temu skonczylem podstawowke, 3 lata temu gimnazjum a za 2
    > tyg skoncze liceum i jestem dokladnie tego samego zdania :P

    Ja wprawdzie nauki zakończyłem więcej lat temu niż Ty masz lat,
    (no niekoniecznie człek się ciągle dokształca) mając w bliższej
    i dalszej rodzince stada nauczycieli, nie mogę się z Tobą zgodzć.
    Nie wypada mi.
    Szkoły co roku opuszcza jakiś tam procent absolwentów,
    którzy nie ostali by się po takich badaniach. A nauczyciele...
    zostają w tych szkołach dłużej. To i odestek rośnie... ;)))

    --
    pozdro
    poreba