  • 1. Data: 2007-12-17 20:59:36
    Temat: zdjecia topless 17 latki
    Od: "sterykt" <k...@s...com>

    Jak wygląda pod względem prawnym sytuacja zdjęcia topless 17 latki, czy
    wolno je publikować? to nie pedofilia?

  • 2. Data: 2007-12-17 21:23:24
    Temat: Re: zdjecia topless 17 latki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "sterykt" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jak wygląda pod względem prawnym sytuacja zdjęcia topless 17 latki, czy
    > wolno je publikować? to nie pedofilia?

    Jeśli modelka i jej opiekunowie na to wyrażają zgodę (ochrona wizerunku),
    to inne ograniczenia mi do głowy nie przychodzą.

    I po raz n-ty zaznaczam, że pedofilia, to pociąg seksualny do dzieci u osób
    dorosłych. Z zawartym w kodeksie zakazem nie ma dokładnie nic wspólnego
    poza tym, że się ładnie sprzedaje medialnie. Po pierwsze zdjęcie rozebranej
    dziesięciolatki może umieścić jedenastolatek i pedofilem przecież nie
    będzie, choć czyn zabroniony popełni. Po drugie prawo chroni osoby w wieku
    do 15 lat, a 14-to letnia pannica dzieckiem już raczej nie jest.

  • 3. Data: 2007-12-18 00:17:48
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Aż się prosi, aby sąd odebrał prawa rodzicielskie takim "opiekunom".
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2007-12-18 01:08:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Aż się prosi, aby sąd odebrał prawa rodzicielskie takim "opiekunom".

    Nie każde zdjęcie topless musi akurat łapać się pod pornografię. Tak więc
    akurat nie byłbym aż tak rygorystyczny.

  • 5. Data: 2007-12-18 09:29:38
    Od: "sterykt" <k...@s...com>

    > Aż się prosi, aby sąd odebrał prawa rodzicielskie takim "opiekunom".
    > JaC

    aż się prosi żeby ci odebrać modem, za uporczywe odpisywanie nad postem,
    zamiast pod

  • 6. Data: 2007-12-18 09:50:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Małżeństwa pedałów - TAK
    Odpisywanie nad postem - NIE
    Prawdziwie europejska tolerancja ;-)
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2007-12-18 10:34:47
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    > Małżeństwa pedałów - TAK
    > Odpisywanie nad postem - NIE
    > Prawdziwie europejska tolerancja ;-)
    > JaC

    Mam wrażenie, że Ty z kulturą europejską niewiele masz wspólnego. Pewnie
    bliżej Ci do okolic Uralu ...

    Pozdro
    zenek

  • 8. Data: 2007-12-18 10:48:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news://news-archive.icm.edu.pl/fk853j$5r1$1@news.wp.
    pl
    użytkownik * 666* napisał(a):

    [...]

    PLONK za świadomą niereformowalność

    --
    Big Jack
    //////

  • 9. Data: 2007-12-18 11:00:33
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Wybitny znawca Jacek Cis dość niespodziewanie napisał(a):

    > Aż się prosi, aby sąd odebrał prawa rodzicielskie takim "opiekunom".
    > JaC

    A niby dlaczego?

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl