  • 1. Data: 2007-12-17 20:17:29
    Temat: Umorzenie egzekucji z wynagrodzenia.
    Od: p...@g...com

    Doberek,

    mam pytanie. Jako poreczyciel niegramotnego pozyczkobiorcy zostalem
    poddany egzekucji komorniczej z wynagrodzenia. Komornik powiadomil
    pracodawce, ale jeszcze nie zdazyl nic wyegzekwowac. Ulozylem sie z
    wierzycielem i wierzyciel wystapil do komornika o umorzenie egzekucji
    z wynagrodzenia oraz zawieszenie postepowania wzgledem mojej osoby na
    dziesiec miesiecy. Pismo wyslal do komornika listem poleconym.
    Poniewaz zbliza sie okres wyplaty wynagrodzen w celu przyspieszenia
    sprawy poprosilem o przeslanie przez wierzyciela tego samego pisma
    faksem bezposrednio do komornika i telefoniczne powiadomienie o
    umorzeniu. Czy faks wyslany przez wierzyciela nie jest podstawa do
    wydania mi przez komornika zaswiadczenia do pracy o umorzeniu
    postepowania? Wiem, ze komornik gra na zwloke z wiadomej przyczyny,
    ale czy moge zadac wydania tego zaswiadczenia?

    pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-12-18 12:58:01
    Temat: Re: Umorzenie egzekucji z wynagrodzenia.
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    p...@g...com naskrobał/a w news:8a6f72b9-c5dc-4182-a8f4-
    3...@w...googlegroups.com:

    > umorzeniu. Czy faks wyslany przez wierzyciela nie jest podstawa do
    > wydania mi przez komornika zaswiadczenia do pracy o umorzeniu
    > postepowania?

    Nie.

    > Wiem, ze komornik gra na zwloke z wiadomej przyczyny,
    > ale czy moge zadac wydania tego zaswiadczenia?

    Żądać możesz.
    Jeśli tak zależało ci na pośpiechu, tyrzeba było wziąść pismo od wierzyciela i
    osobiście przejść się do komornika. A potem od komornika do pracodawcy.
    A tak, list w grudniu... może po świętach dojdzie.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153