  • 1. Data: 2003-01-24 21:48:52
    Temat: zdenerwowalem sie
    Od: w...@p...fm

    czy na forum nie powinny sie wypowiadac osoby z doswiadczeniem ?
    na news'ach jest masa bzdurnych teorii,
    ....wiem ze temida jest slepa i napewno nie kupie jej okularow :)

  • 2. Data: 2003-01-26 10:14:12
    Temat: Re: zdenerwowalem sie
    Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl>

    Uzytkownik <w...@p...fm> napisal w wiadomosci
    > czy na forum nie powinny sie wypowiadac osoby z doswiadczeniem ?
    > na news'ach jest masa bzdurnych teorii,
    > ....wiem ze temida jest slepa i napewno nie kupie jej okularow :)

    Jak chcesz porady prawnika to idziesz do adwokata. To jest grupa
    dyskusyjna o prawie i 90%(moze nawet wiecej) ludzi tu to ci co wlasnie sie
    chca czegos dowiedziec i wymieniac pogladami. myslisz, ze czeka tu grupa
    prawników czekajacych na kazdego z problemem? Sa tu osoby których
    odpowiedziom ufam w 100% nie wiedzac jakie maja wyksztalcenie ale to mozesz
    sam ocenic gdy jestes stalym czytelnikiem tej grupy. Porady te powinny
    dotyczyc prostych i ewidentnych spraw a w innych jedynie wyznaczyc kierunek.
    W Polsce postrzeganie prawa jest na bardzo niskim poziomie i nieraz drobna
    oczywista porada moze pomóc. Nie jest to przeciez grupa "porady prawne" ale
    grupa dyskusyjna gdzie sie dyskutuje a dyskusja to wymiana pogladów a nie
    wszystkie musza byc sluszne. Uwaznie czytajac wszystkie odpowiedzi na pewno
    mozna wyciagnac wlasciwe wnioski samemu analizujac powolane akty prawne.
    Jestem stalym czytelnikiem i sam zauwazam, ze wiele wypowiedzi na liscie
    jest nie na temat, zle zrozumianych, nieaktualnych lub mylacych pojecia ale
    co mam jej nie czytac, nie mnie cieszy to, ze kiedys moze tez bym popelnil
    wiele bledów a teraz czytajac krótki madry post z odnosnikiem wiem sam gdzie
    czego szukac. Nie nauczymy sie prawa czytajac grupe ale jego swiadomosc u
    przecietnych ludzi wzrosnie. Wedlug mnie KC powinien byc wykladany od dechy
    do dech w sredniej szkole lub gimnazjum bo to jest podstawa i zniklo by
    wiele postów np. na temat przedawnienia a jest to tak naprawde kilkadziesiat
    linijek, duzo mniej niz postów na grupie w ciagu miesiaca. Bronie tych
    wszystkich co udzielaja sie na grupie bo kazdy moze cos wniesc nowego do
    tematu a nikt nie jest nieomylny i "o dzieki ci tym" którzy sa czujni i
    prostuja bledy. Sa zamkniete grupy dyskusyjne w kazdej branzy a jest to
    grupa otwarta i nie mozna nikomu zabronic wejsc. Niektórzy by chcieli aby im
    bylo cos podane na talerzu i najlepiej za darmo. Jest grupa to niech siedza
    prawnicy i odpowiadaja. Czy adres mailowy: w...@p...fm oddaje twoja
    nature ? ;-)
    Nie lubie postaw roszczeniowych dlatego tez mnie troche ponioslo.
    Bez obrazy pozdrowienia dla wszystkich Andrzej

  • 3. Data: 2003-01-26 11:10:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej i B." <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    <ciah>>

    Ładnie to ująłeś.

    Leszek

  • 4. Data: 2003-01-26 15:09:17
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

> [...]
    > Nie lubie postaw roszczeniowych dlatego tez mnie troche ponioslo.
    > Bez obrazy pozdrowienia dla wszystkich Andrzej

    W zupełności zgadzam się z Tobą.
    Michał (prawnik z zawodu i zamiłowania).

  • 5. Data: 2003-01-26 17:10:12
    Od: "Kidprotect" <f...@k...pl>

    1. TNIJ CYTATY!!!
    2. ODPOWIEDZI NA GRUPE SLE SIE WTEDY, GDY SIE COS CHCE WNIESC DO DYSKUSJI.

    (Krzycze swiadomie).

    Kuba

    --

    Fundacja KIDPROTECT - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl f...@k...pl

  • 6. Data: 2003-01-27 07:29:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)