  • 1. Data: 2003-01-24 20:44:29
    Temat: naduzycie telefonu co poczac?
    Od: Lech Rychliński <l.rychlinski@cmoknij_mnie_w_trabke.w3crew.com.pl>

    Hej.

    Temat moze nie do konca oddaje problem przed ktorym stoj
    e (nie bezposrednio) jednak licze ze ktos moze przeczyta.

    Jak sie sprawa ma. Ano tak ze mamy pare (bez slubu), oboje zameldo
    wani w jednym mieszkaniu (Jego) posiadaja telefon (Jej). Rozstaja sie. Zan
    im Ona blokuje telefon On 'zalatwia' rachunek na kilka tys zlotych. Sam
    a TPSA oczywiscie nic tu nie ma do sprawy poniewaz rachunek zostal fakt
    ycznie wydzwoniony (platne polaczenie z internetem 0-700).

    Pytanie jest co z tym fantem poczac. Po pierwsze czy sa mozliwosci ul
    ozenia sie z Telekomunikacja. Nie kazdy ma takie kwoty do wylozenia szcze
    golnie gdy sie jest studentem. Czy ktos moze spotkal sie z przejawami dobre
    j woli ze strony Telekomunikacji i moglby sie podzielic.

    Druga sprawa co poczac z Nim, w jaki sposob 'przekonac' do o
    ddania pieniedzy. Wiem ze raczej w kazdej chwili moze powiedziec zeby go
    w nos pocalowac bo nie jego telefon ale czy sprawa sadowa ma sens. Czy
    jest w ogole szansa ze sad bedzie chcial sluchac tlumaczen kto kiedy od ko
    go sie wyprowadzil i jak to bylo? Sa w ostatecznosci osoby ktore moga t
    e daty zaswiadczyc (braly udzial w przeprowadzce itp) ale czy to cos da?

    Jesli ktokolwiek spotkal sie z taka lub jakkolwiek podobna sprawa
    bylbym wdzieczny za wszelkie sugestie i uwagi bo sytuacja jest ciezka a ni
    e wiem czy moje wlasne pomysly maja sens poniewaz nie mam nic z prawem wspol
    nego i jedynie 'chlopskiego rozumu' uzywam do tego .

    pozdrawiam
    --
    Lech Rychli?ski