  • 1. Data: 2003-01-24 18:50:06
    Temat: Prawo budolane a "przewieszki"
    Od: "Komzik" <k...@o...pl>

    Witam.

    Nie jestem prawnikiem wiec wybaczcie mi sposob w jaki zadam pytanie. Czy
    prawo budowlane pozwala na wykonywanie roznego rodzaju przewieszek pomiedzy
    budynkami ? Jak to z nimi jest mozna je robic czy nie ? Moze istnieje jakis
    link do odpowiedniego artykulu ?? Bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam

    Komzik

  • 2. Data: 2003-01-24 19:23:47
    Temat: Re: Prawo budolane a "przewieszki"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Prawo budowlane do przewieszek nie ma nic. Jeśli osoba uprawniona sporządzi
    projekt i uzyskasz zezwolenie, to możesz robić nawet dwie przewieszki.
    (Rozumiem, że przewieszka, to taki powietrzny korytarz).

  • 3. Data: 2003-01-24 22:53:40
    Od: "Daru$" <d...@w...net>

    Użytkownik Komzik napisał:
> [...]
    > budynkami ? Jak to z nimi jest mozna je robic czy nie ? Moze istnieje jakis
    > link do odpowiedniego artykulu ?? Bardzo prosze o pomoc.

    Istnieje link: www.google.com było o tym z milion razy ;/

    pzdr
    Daru$

  • 4. Data: 2003-01-24 23:04:22
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    jakis
    > link do odpowiedniego artykulu ?? Bardzo prosze o pomoc.

    tak zezwala
    na przykladzie Wroclawia:
    daja zgode jesli przewieszka jest wiecej niz 3 m nad droga
    zajmuje sie tym zarzad drog
    nalezy dostarczyc mapki z wrysowanym projektem i sposob wykonania
    przewieszki

    pozdrawiam,
    jelen