  • 11. Data: 2005-03-31 22:57:03
    Temat: Re: zakupy na allegro i moje dane osobowe !
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 31.03.2005 witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał/a:

    > potem to juz nie ma znaczenia, chodzi o to, ze na poczatku ma sie
    > jakiekolwiek prawdziwe dane sprzedawcy, skoro list odebrał.
    > I ten adres dostaje policja w razie czego.

    Uwazam ze nietrudno podac adres mieszkania 2 domu dalej, gdzie chwilowo
    Zdzichu Cyklista z zona sa na wakacjach, a potem ze srubokretem otworzyc
    skrzynke pocztowa. Dla mnie najbardziej przerazajace jest to, ze allegro
    nie wysyla tej korespondencji listem poleconym.

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 12. Data: 2005-03-31 23:09:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

> [...]
    > skrzynke pocztowa. Dla mnie najbardziej przerazajace jest to, ze allegro
    > nie wysyla tej korespondencji listem poleconym.

    Ale takich kombinatorów jest niewielu.
    Chodzi bardziej o tych "co to im się wydaje".

  • 13. Data: 2005-04-01 11:02:48
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> wrote:

    > Uwazam ze nietrudno podac adres mieszkania 2 domu dalej, gdzie chwilowo
    > Zdzichu Cyklista z zona sa na wakacjach, a potem ze srubokretem otworzyc
    > skrzynke pocztowa.

    Nie jest to takie proste, ale dla chcacego nic trudnego -
    wystarczyloby "przyuwazyc" nie oproznana skrzynke - ludzie teraz masowo
    wyjezdzaja do pracy za granica itp.

    > Dla mnie najbardziej przerazajace jest to, ze allegro nie wysyla tej
    > korespondencji listem poleconym.

    Ano wlasnie, podobnie jak mBank z lista hasel jednorazowych!

    PS:
    Moze byc i tak, ze nie beda chcieli usunac Twoich danych osobowych!
    Allegro czesto tak robi, jesli byla aukacja z naruszeniem regulaminu [nawet
    jesli bylo inaczej a komus cos sie pop*lo - z obsluga gada sie jak dziad do
    obrazu], to tu tym bardziej beda powolywac sie na obowiazki informacyjne
    wobec organow scigania. Oj potrzeba Allegro konkurencji eBay'a i to bardzo
    - zachowuja sie zak TPSA za glebokiej komuny - podmiot z taka pozycja
    dominujaca ze prawie monopolista - na zasadzie - "i co mi zrobisz".
    JEsli bedzie mozliwy import komentarzy z Allegro [a dlaczego by nie jesli
    robi to sam uzytkownik systemu] to wreszcie poinno sie ruszyc w sektorze
    aukcji online w PL, bo te swistaki, polano, aukcje24 to nie konkurencja a
    listek figowy dla faktycznego monolplu Allegro.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 14. Data: 2005-04-01 14:33:59
    Temat: Odp: zakupy na allegro i moje dane osobowe !
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik news.tpi.pl <r...@S...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:d2hssf$en2$...@n...news.tpi.pl...
    > czyli ktos kupuje placi a towar leci do ciebie do domu?:) tez tak chce :)
    > chyba ze kolega podszywacz wysyla inny adres pocztowy dostarczenia paczki
    do
    > kontrahentow
    > zglos na policje i tyle

    opcja może być tak ze ktoś kupuje i prosi o wysyłkę za pobraniem .....
    tak czy inaczej gość juz jest zablokowany lecz moje komentarze jeszcze
    istnieją
    do czasu aż napisze do allegro :
    Zasady na Allegro > Zasady dotyczące komentarzy > ...
    i zmotywuje do ich skasowania ....

    Nikon

  • 15. Data: 2005-04-01 17:01:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@g...mm.pl>

    > Ano wlasnie, podobnie jak mBank z lista hasel jednorazowych!

    A po co ma wysyłać poleconym? Do czasu aktywowania (do tego potrzebujesz
    aktualnie aktywnej listy) jest ona bezużyteczna.

  • 16. Data: 2005-04-01 17:30:41
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 01.04.2005 Marcin Wasilewski <r...@g...mm.pl> napisał/a:
    > A po co ma wysyłać poleconym? Do czasu aktywowania (do tego potrzebujesz
    > aktualnie aktywnej listy) jest ona bezużyteczna.

    A pierwsza lista? ;-)

  • 17. Data: 2005-04-01 17:53:04
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net> wrote:

    > A pierwsza lista? ;-)

    No niby trzeba ja aktywowac przez mLinie, ale i tak mi skora cierpnie
    jak pomysle ze to krazy bez zadnej kontroli w rekach PP.