  • 1. Data: 2004-12-17 09:52:59
    Temat: zakup przez internet konta email
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

    Witam,

    Kupilem konto email na onet (na szczescie tylko na pol roku). Chcialbym sie
    jednak z niego wycofac. Jest taki przepis ze w ciagu 10 dni mozna rozwiazac
    umowe zawarton poza siedziba firmy. Czy kupno konta emial tez pod to
    podchodzi?
    W sumie 18 zl, ale wole sobie kupic konto np. na wp.pl

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-12-17 10:16:44
    Temat: Re: zakup przez internet konta email
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

    ale dalem lipny subject. Pewnie wiekszosc pomysli ze to spam.

  • 3. Data: 2004-12-17 10:59:08
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    John Smith wyskrobał(a):
> [...]
    > sie jednak z niego wycofac. Jest taki przepis ze w ciagu 10 dni mozna
    > rozwiazac umowe zawarton poza siedziba firmy. Czy kupno konta emial tez

    To podchodzi raczej pod zawarcie umowy na odległość, ale tam też jest 10
    dniowy termin odstąpienia.

    > W sumie 18 zl, ale wole sobie kupic konto np. na wp.pl

    Nie wiem czym się kierujesz, ale proponuję zostać na Onecie. Onet jest
    największym polskim portalem, wchodzi w skład dużego koncernu ITI (m.in.
    giełdowa spółka TVN). Natomiast WP jest na skraju bankructwa i ulokowanie
    pieniędzy w tej firmie jest cokolwiek ryzykowne.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 4. Data: 2004-12-17 11:45:30
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

    "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> wrote in message
    > John Smith wyskrobał(a):
    >
    > To podchodzi raczej pod zawarcie umowy na odległość, ale tam też jest 10
    > dniowy termin odstąpienia.

    czyli moge do nich napisac i powinni mi uznac reklamacje?

> [...]
    > giełdowa spółka TVN). Natomiast WP jest na skraju bankructwa i ulokowanie
    > pieniędzy w tej firmie jest cokolwiek ryzykowne.

    masz racje. No to w innej firmie, np. home.pl. Tu chodzi o zasady :-)

  • 5. Data: 2004-12-17 12:28:24
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik John Smith napisał:

    > masz racje. No to w innej firmie, np. home.pl. Tu chodzi o zasady :-)

    A mozna wiedziec czemu nie chcesz onetu ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-12-18 14:11:12
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote in message
    > A mozna wiedziec czemu nie chcesz onetu ?

    bo sie zawiodlem na nich. Pisza o rzeczach ktore potem okazuja sie sciema -
    a takim firmom dziekuje. Nie polecam.

  • 7. Data: 2004-12-22 14:04:15
    Od: "John Smith" <m...@m...me>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote in message

    > A mozna wiedziec czemu nie chcesz onetu ?

    bo sie zawiodlem na nich. Pisza o rzeczach ktore potem okazuja sie sciema -
    a takim firmom dziekuje. Nie polecam.
    Do tego chcialem sie z nimi dogadac, ale nie odpisuja. Zaczeli mnie olewac,
    no co za ludzie.