  • 1. Data: 2004-12-17 09:16:41
    Temat: Pilne!!
    Od: "caramba" <...@...c>

    witam. prosze o pomoc w napisaniu wniosku o uregulowanie kontaktow z
    dzieckiem i o rozwod. chcialbym wiedziec do kogo to adresowac i jak ma byc
    to napisane. moze jest gdzies jakis wzor ktory moge tylko przerobic na swoja
    sytuacje? pilnie prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2004-12-17 11:53:10
    Temat: Re: Pilne!!
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "caramba" <...@...c> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzieckiem i o rozwod. chcialbym wiedziec do kogo to adresowac i jak ma byc
    > to napisane. moze jest gdzies jakis wzor ktory moge tylko przerobic na

    wniosek o kontakty skladasz w 2 egz. w sadzie rodzinnym adresowac na sad
    rodzinny dla miejsca zamieszakania maloletniego dziecka , jestes w tej
    sprawie wnioskodawca a strona przeciwna z uczestnikiem ... tyt. o ustalenie
    kontaktow z maloletnim ... w tresci wniosku piszesz propozycje jak maja
    wygladac te kontakty np.
    przemiennie wakacje w roku parzystym lipiec , swieta pierwszy dzien swiat
    Bozego Narodzenia od .... do lub inaczej to Ty masz przemyslec jak najlepiej
    bedzie dla dziecka i zaproponowac , jesli jest mozliwosc rozmowy z mama to
    mozna to dopracowac by nie bylo konfliktu jesli utrudnia to madrze
    zaproponowac .Pamietaj nalezy zawsze brac pod uwage dobro Waszej pociechy
    nie wlasne utarczki ...

    Sandra

    przykladowy wzror:

    Warszaw , dn ....

    Sad Rodzinny dla
    dzielnicy ....
    Warszawa

    wnioskodawca . Imie i Nazwisko dokladny adres /swoje dane

    uczestnik : Imie i Nazwisko matki dokladny adres reprezentujacej
    maloletniego ....... adres j.w

    o ustalenie kontaktow:

    wnosze o i tu wypisujesz propozycje jak to widzisz

    dolaczasz do wniosku akt urodzenia dziecka , akt zawarcia zwiazku lub
    zupelny aktu urodzenia dziecka
    w pierwszym przypadku skrocony jesli przedlozysz plus akt zawarcia zwiazku w
    drugim przypadku tylko zupelny akt .
    Jesli byla jakas sprawa odn. wladzy rodzicielskiej powolujesz sie na sygn.
    akt tej sprawy

    Sandra

  • 3. Data: 2004-12-17 12:10:08
    Od: "caramba" <...@...c>

    a wniosek o rozwod? do jakiego sadu?

    apropo dziecka, to czy musi byc ta propozycja? czy mozna sie zdac na sad ze
    sam ustali widzienia?

  • 4. Data: 2004-12-17 12:18:58
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > a wniosek o rozwod? do jakiego sadu?

    do sadu okregowego , w ktorym okregu malzonkowie mieli ostatnie wspolne
    zamieszkanie , jezeli choc jedno z nich w tym okregu jeszcze stale przebywa
    ,w braku takiej podst. wylacznie wlasciwy jest sad okregowy miejsca zam.
    pozwanego, gdy i tej podst. zabraknie sad miejsca zam. powoda . W sprawie o
    rozwod jestes powodem jesli wnosisz taka sprawe a strona przeciwna pozwanym
    i rowniez w tej sprawie laczenie mozna wnosic o ustalenie kontaktow ,

    > apropo dziecka, to czy musi byc ta propozycja?

    tak musi byc

    czy mozna sie zdac na sad ze
    > sam ustali widzienia?

    nie , ty proponujesz stronie doreczy sad twoja propozycje i strona sie
    wypowie czy sie z tym zgadza i poda swoje propozycje jesli dojdzie to jakis
    sporow to wtedy sad na podst.waszych wnioskow podejmie ostateczna decyzje

    Sandra

  • 5. Data: 2004-12-17 13:52:06
    Od: "caramba" <...@...c>

    jesli mozesz i chesz, podaj maila a ja ci przesle to co napisalem i ocenisz
    to czy tak moze byc, bo ja naprawde sie na tym nie znam a nie chce latac
    odrazu do adwokata. to pismo ma byc forma uzgodnienia leprzych warnkow.

  • 6. Data: 2004-12-17 13:58:57
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

> [...]
    > to czy tak moze byc, bo ja naprawde sie na tym nie znam a nie chce latac
    > odrazu do adwokata. to pismo ma byc forma uzgodnienia leprzych warnkow.

    podalam bezposrednio do Ciebie i przepraszam nie podpisalam

    Sandra

  • 7. Data: 2004-12-17 14:32:52
    Od: "caramba" <...@...c>

    oj nic nie doszlo. to moze gg? 4982701 to numer, a mail caros WP.pl