    From: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Date: Tue, 8 Nov 2005 22:48:57 +0100
    <dkm01r$c36$2@atlantis.news.tpi.pl> <dkm066$ciu$2@opal.futuro.pl>
    <dkm25j$hog$3@atlantis.news.tpi.pl> <dkm3k8$e9b$1@news.onet.pl>
    <dkn03j$h9l$1@nemesis.news.tpi.pl> <dkned9$dj0$1@news.onet.pl>
    <dknq1h$sgo$1@news.onet.pl> <4...@g...pl>
    <dkoivc$nd6$1@news.onet.pl> <4...@g...pl>
    <dkphaq$aof$1@news.onet.pl> <4...@g...pl>
    <dkqhen$3d1$1@news.onet.pl> <4...@g...pl>
    <dkqrgg$5r0$1@news.onet.pl> <dkqs4o$b2j$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl> <dkr077$2ti$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl>

    Tue, 08 Nov 2005 21:43:48 +0100, *mariposa doux*
    <news:43710E04.CE24E9D4@gazeta.pl> napisał(a):

    > Czyli jest oferta - przebywanie w srodku i zabawa. to jezeli znam przed
    > wejsciem oferte, a wlasciciel ja przedstawia "bo tu jest klub w srodku
    > jest zabawa" to chyba jednak moge skorzystac z tej oferty, no nie?

    Wejdź sobie na kilka stron internetowych klubów (dyskotek), to zrozumiesz co
    nieco.( na google wpisz sobie np: Kluby Warszawa, czy Dyskoteki Warszawa).
    Teraz prawie wszystkie kluby są prywatne i właściciel zatrudnia
    selekcjonerów. Większość klubów jest teraz stworzonych dla gejów (np. taka
    "Paprotka", chociaż oficjalnie widnieje jako klub dla wszystkich) i wiadomo,
    że selekcjoner dobiera towarzystwo. Jednych wpuści, innych nie wpuści.

    > A ja mu mowie, przepraszam, chcialbym wejsc do lokalu.

    To on Ci powie, że wejść to sobie możesz, ale do swojego mieszkania, a nie
    cudzego.

    > Nie, ja stoje przed wesciem i czekam az sie przesunie.

    Postaraj się o kartę klubową, to będziesz zawsze wpuszczany.

    Pomyśl sobie, że nigdy nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i machnij
    na to kurestwo (sorry) po prostu ręką. Idź do innego klubu, w którym
    będziesz się czuł dobrze.

    --
    Kaja